[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
slovenščina
Logo            
  Logo Login | Create Account
 
 

Browse by projektih

Up a level
Export as [feed] RSS 2.0 [feed] RSS 1.0 [feed] Atom
Group by: No Grouping | Item Type

Alenka Polak (2012) Razvijanje in reflektiranje timskega dela v vrtcu. Manual. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta , Ljubljana.

Rajka Bračun Sova and Brigita Strnad (2012) Z igro v kiparski svet Dragice Čadež. Manual. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta , Ljubljana.

Tatjana Devjak and Sanja Berčnik (2012) Uvod. In: Sto jezikov otrok. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 7-8. ISBN 978 961 253 085 3

Jera Zajec and Darija Skubic (2012) Uvod. In: 100 jezikov na čutni poti - ideje za prakso. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, Ljubljana, p. 7. ISBN 978 961 253 081 5

Dušan Krnel (2012) Uvod. In: Naravoslovje v Reggio projektih. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 7-10. ISBN 978-961-253-083-9

Marcela Batistič Zorec and Mateja Kalin and Sergeja Kržan and Katarina Sedeljšak (2012) Kako je nastala risanka v vrtcu Globoko: participacija otrok v vrtcu. Manual. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta , Ljubljana.

Nada Turnšek (2012) Spremne besede: kakšna »pustolovščina«?. In: Učenje je pustolovščina. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 5-7. ISBN 978-961-253-091-4

Tatjana Devjak and Darija Skubic (2012) Predgovor. In: Teorija in praksa sodelovanja s starši. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, Ljubljana, p. 5. ISBN 978-961-253-082-2

Tatjana Devjak and Darija Skubic and Alenka Polak and Vasja Kolšek (2012) Predšolska vzgoja : od starega k novemu. Scientific Monograph. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta , Ljubljana.

Tatjana Devjak and Sanja Berčnik and Monika Ivančič Fajfar (2011) Vrtec in lokalno okolje: priročnik. Manual. Pedagoška fakulteta , Ljubljana.

Rajka Bračun Sova (2011) Transforming preschool teachers’ practice and understanding of early art viewing: ideas from an experimental art museum-based professional development workshop. The International Journal of the Arts in Society, 6 (3). pp. 187-199.

Tatjana Devjak and Anita Jug and Tatjana Hodnik Čadež and Nada Turnšek and Darija Skubic and Jera Zajec and Dušan Krnel and Vesna Geršak and Helena Korošec and Bogdana Borota and Uršula Podobnik and Rajka Bračun Sova (2011) Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013. Project Report. Pedagoška fakulteta , Ljubljana.

Marcela Batistič Zorec (2010) Participation of children in slovenian kindergartens from the point of view of preschool teachers´ attitudes and experience. In: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 67-85. ISBN 978-961-253-052-5

Sanja Berčnik and Tatjana Devjak (2010) Kindergarten and local community as providers of quality preschool education: slovene kindergartens and the Reggio Emilia concept. In: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce : podobnosti v različnosti. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 173-210. ISBN 978-961-253-052-5

Jera Zajec (2010) Analysis of movement/sports activities of children and preschool staff as an argument for integrating some aspects of healthy way of life into kindergartens. In: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce : podobnosti v različnosti. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 213-232. ISBN 978-961-353-052-5

Uršula Podobnik and Rajka Bračun Sova (2010) Art education-related activities in slovenian kindergartens from the perspective of the Reggio Emilia educational approach. In: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce : podobnosti v različnosti. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 255-274. ISBN 978-961-353-052-5

Vesna Geršak (2010) Dancing as a creative process and intersubject integration: the analysis of the situation in Slovenian kindergartens. In: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce : podobnosti v različnosti. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 291-306. ISBN 978-961-353-052-5

Helena Korošec (2010) Theatre puppets creativity: exchange of ideas between preschool staff and children. In: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce : podobnosti v različnosti. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 307-323. ISBN 978-961-353-052-5

Dušan Krnel and Barbara Bajd (2010) Early science learning. In: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce : podobnosti v različnosti. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 325-337. ISBN 978-961-353-052-5

Tomaž Vec (2010) Fundamentals of good communication with children and their parents. In: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce : podobnosti v različnosti. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 361-388. ISBN 978-961-353-052-5

Anita Jug (2010) Segment of the action research in the Reggio Emilia educational approach. In: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce : podobnosti v različnosti. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 407-418. ISBN 978-961-353-052-5

Alenka Polak (2010) Reflection of pedagogical practice in kindergartens: dimensions and its significance for professional development. In: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce : podobnosti v različnosti. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 431-444. ISBN 978-961-353-052-5

Tatjana Devjak and Sanja Berčnik and Srečko Devjak (2010) Parent kindergarten cooperation in the light of special pedagogical principles of Reggio Emilia concept. In: International Congress of Educational Research, 29 Apr - 02 May 2010, Antalya, Turkey.

Tatjana Devjak and Sanja Berčnik and Srečko Devjak (2010) Introducing special educational principles of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education. In: International Conference of Education, Research and Innovation, 15-17 Nov 2010, Madrid, Spain.

Marcela Batistič Zorec (2009) Children are different. In: Izzivi pedagoškega koncepta Reggio Emilia. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 37-45. ISBN 978-961-253-036-5

Marcela Batistič Zorec and Dušan Krnel (2009) The advantage of learning over teaching. In: Izzivi pedagoškega koncepta Reggio Emilia. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 47-76. ISBN 978-961-253-036-5

Alenka Polak (2009) Team work from the point of view of the Reggio Emilia pedagogical approach. In: Izzivi pedagoškega koncepta Reggio Emilia. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 77-92. ISBN 978-961-253-036-5

Uršula Podobnik (2009) Diversity and subjectivity of expression - a guarantor of artistic persuasiveness and originality. In: Izzivi pedagoškega koncepta Reggio Emilia. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 103-118. ISBN 978-961-253-036-5

Helena Korošec (2009) Puppet plays and drama plays in the hundred languages of the child. In: Izzivi pedagoškega koncepta Reggio Emilia. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 119-133. ISBN 978-961-253-036-5

Vesna Geršak (2009) Dance creativity in the Reggio Emilia pedagogical concept. In: Izzivi pedagoškega koncepta Reggio Emilia. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 151-159. ISBN 978-961-253-036-5

Darija Skubic (2009) Development and use of all the senses, fostering and enabling every form of expression: verbal expression in the Reggio Emilia approach. In: Izzivi pedagoškega koncepta Reggio Emilia. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 161-174. ISBN 978-961-253-036-5

Jera Zajec (2009) Motoric activity in the kindergarten in line with the pedagogical principles of the Reggio Emilia concept. In: Izzivi pedagoškega koncepta Reggio Emilia. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 175-188. ISBN 978-961-253-036-5

Nada Turnšek and Tatjana Hodnik Čadež and Dušan Krnel (2009) Project approach as a strategy to foster participation of children in learning and co-creating kindergarten activities. In: Izzivi pedagoškega koncepta Reggio Emilia. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 209-233. ISBN 978-961-253-036-5

Tatjana Devjak and Sanja Berčnik (2009) Including elements of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education. The learning teacher journal, 3 (1). pp. 39-53. ISSN 1654-0344

This list was generated on tor. 20. okt. 2020 17:26:30 CEST.