[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
slovenščina
Logo            
  Logo Login | Create Account
 
 

Items where Author is "Geršak, Vesna"

Up a level
Export as [feed] RSS 2.0 [feed] RSS 1.0 [feed] Atom
Group by: Item Type | No Grouping

Conference or Workshop Item

Vesna Geršak (2016) Students' and teachers' embodiment and mindfulness - what do they have in common?. In: Mednarodna konferenca Mindfulness, 20 Oct - 22 Oct 2016, Ljubljana.

Monograph

Mojca Juriševič and Črtomir Frelih and Vesna Geršak and Edi Majaron and Barbara Sicherl Kafol (2013) Spodbujanje nadarjenih učencev na umetnostnih področjih : zbornik povzetkov / Strokovni posvet za učitelje umetnostnih predmetov, Ljubljana, 16. 9. 2013. Other. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta , Ljubljana.

Tatjana Devjak and Anita Jug and Tatjana Hodnik Čadež and Nada Turnšek and Darija Skubic and Jera Zajec and Dušan Krnel and Vesna Geršak and Helena Korošec and Bogdana Borota and Uršula Podobnik and Rajka Bračun Sova (2011) Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013. Project Report. Pedagoška fakulteta , Ljubljana.

Monograph Section

Vesna Geršak (2015) Misliti skozi gib in ples: ustvarjalni gib kot učni pristop. In: Aktivnosti učencev v učnem procesu. Koper : Univerzitetna založba Annales, Koper, pp. 529-545. ISBN 978-961-6964-29-6

Vesna Geršak (2010) Dancing as a creative process and intersubject integration: the analysis of the situation in Slovenian kindergartens. In: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce : podobnosti v različnosti. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 291-306. ISBN 978-961-353-052-5

Vesna Geršak (2009) Dance creativity in the Reggio Emilia pedagogical concept. In: Izzivi pedagoškega koncepta Reggio Emilia. Pedagoška fakulteta, Ljubljana, pp. 151-159. ISBN 978-961-253-036-5

Show/Exhibition

Nuša Jurjevič and Vesna Geršak and Uršula Podobnik and Črtomir Frelih (2017) Razstava projekta Gib in njegova sled. [Show/Exhibition]

Thesis

Vesna Geršak (2016) Creative movement as a holistic teaching approach in primary school. PhD thesis.

This list was generated on čet. 22. okt. 2020 08:02:43 CEST.