[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Novi pristopi pri poučevanju programiranja

Karmen Kolar (2012) Novi pristopi pri poučevanju programiranja. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (2722Kb)

    Povzetek

    Programiranje je eno od pomembnejših področij v računalništvu in številnim učencem se tematika zdi precej težka in dolgočasna. V diplomski nalogi poskušamo identificirati probleme, ki jih imajo programerji začetniki, in poiskati predloge za uspešno učenje, ki je lahko tudi zabavno. V prvem delu naloge smo na podlagi obstoječih raziskav predstavili težave, ki jih imajo učenci pri učenju programiranja. Opisali smo tudi nekatere pristope tradicionalnega poučevanja, ki niso primerni za učence, ki imajo težave pri učenju. Obstaja veliko dejavnikov, ki povzročajo težave pri učenju, kot je pomanjkanje sposobnosti problemskega reševanja, abstrakcije in motivacije. Na osnovi študija strokovne literature smo v drugem delu opisali nekatere nove konstruktivistične načine poučevanja programiranja s problemskim reševanjem in vizualizacijo. Številnim učencem se zdi težko in dolgočasno uporabljati programski jezik, zato smo v diplomski nalogi predstavili nekatera vizualizacijska orodja, ki podpirajo učenje. Predlagali smo učenje na osnovi igranja računalniških igric, ki ima nekatere karakteristike uspešnega učenja, vendar ni dokazano, da je učinkovito. Predlagani pristopi so novi na tem področju izobraževanja in zato zahtevajo še nadaljnje raziskave.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: učenje in poučevanje programiranja, motivacija, mentalni model, problemsko reševanje, programer začetnik, vizualizacija, orodja za programiranje, didaktična računalniška igra
    Število strani: 49
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Jože RugeljMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9305161)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 997
    Datum vnosa: 20 Jul 2012 11:24
    Zadnja sprememba: 20 Jul 2012 11:24
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/997

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa