[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Glasbene interesne dejavnosti na osnovnih šolah v občini Črnomelj

Katja Banovec (2012) Glasbene interesne dejavnosti na osnovnih šolah v občini Črnomelj. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (1608Kb)

    Povzetek

    Glasbene interesne dejavnosti so danes prisotne skorajda na vsaki osnovni šoli. Učencem dajejo možnost sproščanja ob glasbi, druženja s prijatelji in izkušnjo javnega nastopanja na prireditvah, hkrati pa ponujajo tudi nezavedno in zavedno rast glasbenega znanja. O vsem tem govori diplomsko delo, kjer srečamo podroben opis glasbenega razvoja predšolskega in šolskega otroka ter se spoznamo s pomenom, ki ga ima glasba za njihov razvoj. Seznanimo se s položajem interesnih dejavnosti na šoli, spoznamo njihovo zgodovino in namen ter načela, po katerih naj bi te dejavnosti potekale. Ker je za obiskovanje interesnih dejavnosti potrebna motivacija, ji je v diplomskem delu namenjeno celotno poglavje. Opisani sta dve obliki motivacije (zunanja ter notranja) in dejavniki, ki vplivajo na njiju. V zaključku teoretičnega dela spoznamo občino Črnomelj, njeno zgodovino in zgodovino šolstva. Prav tako so podrobno opisane vse matične osnovne šole v tej občini skupaj s podružnicama. Za konec je opisana še vsaka glasbena interesna dejavnost, ki je zastopana na osnovnih šolah v občini Črnomelj. V empiričnem delu pobliže spoznamo položaj glasbenih interesnih dejavnosti na osnovnih šolah v občini Črnomelj. Raziskava je vsebovala dva anketna vprašalnika za učence, ki obiskujejo glasbene interesne dejavnosti, in za učitelje, ki te dejavnosti vodijo. Dobljeni rezultati so bili obdelani z opisno statistiko in predstavljeni v razpredelnicah, z grafi in s pisano interpretacijo rezultatov. V raziskavi je bilo ugotovljeno, da je najbolj obiskana glasbena interesna dejavnost pevski zbor, bodisi mladinski ali otroški. Veliko učencev, ki so vključeni v te interesne dejavnosti, poleg zunanje motivacije motivira tudi notranja motivacija, kar je zelo presenetljivo, saj učitelji niso takšnega mnenja. Glasbene interesne dejavnosti poučujejo tako glasbeni pedagogi kot tudi razredni učitelji in drugi. Učitelji za motiviranje učencev najpogosteje posegajo po skladbah, ki so učencem blizu, kljub temu pa so še vedno dovolj zahtevne.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: glasba, glasbeni razvoj, zunanja motivacija, notranja motivacija, interesne dejavnosti, občina Črnomelj
    Število strani: 82
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Barbara Sicherl KafolMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9298761)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 986
    Datum vnosa: 20 Jul 2012 08:36
    Zadnja sprememba: 20 Jul 2012 08:36
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/986

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa