[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

E-gradiva pri poučevanju matematike

Tina Fajfar (2012) E-gradiva pri poučevanju matematike. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (4Mb)

    Povzetek

    Večina učencev in dijakov pri učenju matematike poleg razlage učitelja ali profesorja potrebuje matematične pripomočke. Posodobljeni učni načrti za osnovne in srednje šole predvidevajo pri pouku matematike tudi pripomočke, ki so povezani z informacijsko-komunikacijsko tehnologijo. Čeprav učni načrti direktno ne omenjajo e-gradiv kot pripomočka pri učenju matematike, so le-ta kljub temu vrsta pripomočka, ki se lahko uporablja tako v času pouka, s pomočjo razlage učitelja ali profesorja, kot tudi samostojno, izven pouka. Diplomsko delo "E-gradiva pri poučevanju matematike" se posveča e-gradivu, kot sodobnemu učnemu pripomočku za učenje matematike. V osnovi se deli na teoretični del, ki mu sledijo empirične raziskave. Na začetku so predstavljeni učni pripomočki pri matematiki včasih in danes ter učni pripomočki glede na učni načrt v osnovnih in srednjih šolah v Sloveniji. V nadaljevanju pa je pozornost namenjena izključno e-gradivom ter e-izobraževanju. Prikazan je kratek razvoj e-izobraževanja, razložen pojem e-gradiva, kriteriji za ocenjevanje kvalitete e-gradiv ter glede nanje izvedena tudi evalvacija slovenskih spletnih strani z e-gradivi za učenje matematike. Drugi empirični del diplomskega dela obsega dve raziskavi o uporabi in poznavanju e-gradiv. Prva raziskava je bila narejena med profesorji matematike na srednjih šolah, ki so se udeležili seminarja za uporabo e-gradiv iz matematike ter e-gradiva tudi predstavili dijakom. V drugi raziskavi pa so sodelovali dijaki, ki so preživeli učni uri brez ter z uporabo e-gradiv. Predstavljena so njihova mnenja o e-gradivih, poznavanje e-gradiv ter izvedena primerjava med e-izobraževanjem in klasičnim izobraževanjem.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: e-gradivo, e-izobraževanje, učenje matematike, matematični pripomočki, IKT pri učenju matematike
    Število strani: 81
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Marko RazpetMentor
    asist. dr. Primož LukšičSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9296969)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 978
    Datum vnosa: 20 Jul 2012 08:03
    Zadnja sprememba: 20 Jul 2012 08:03
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/978

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa