[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Izkustveno in vrstniško učenje učencev z motnjo v duševnem razvoju

Zdenka Černelič (2012) Izkustveno in vrstniško učenje učencev z motnjo v duševnem razvoju. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (1705Kb)

    Povzetek

    V vsaki družbi živijo ljudje s posebnimi potrebami, ki so pogosto marginalizirani in odrinjeni ob rob. Odnos družbe do drugačnih kaže na njeno odprtost, pravičnost in inkluzivnost. Čas šolanja je za otroke s posebnimi potrebami zelo pomemben, saj se tudi pri njih dogajajo razvojne biološke in osebnostne spremembe. V razvoju vsakega otroka so poleg staršev in učiteljev pomembni tudi vrstniki, ki v obdobju mladostništva prevzamejo osrednje mesto. S projektom izkustvenega in vrstniškega učenja, ki ga izvajamo v domu osnovne šole, smo učencem z motnjo v duševnem razvoju omogočili druženje, učenje in zabavo z vrstniki, dijaki. Pod vplivom izkustvenega in vrstniškega učenja se je povečalo zaznavanje lastne uspešnosti učencev, ki je eden najpomembnejših vidikov zavedanja o sebi in pogoj za uspešno vključevanje posameznika v družbo.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: posebne potrebe, motnja v telesnem in duševnem razvoju, vrstniki, izkustveno in vrstniško učenje, socialno učenje, zaznavanje lastne uspešnosti učencev
    Število strani: 104
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Alenka PolakMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9321545)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 974
    Datum vnosa: 20 Jul 2012 13:39
    Zadnja sprememba: 20 Jul 2012 13:39
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/974

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa