[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Motiviranost staršev za družinsko branje književnih besedil v 1. in 2. razredu devetletke

Silva Ajdovec (2012) Motiviranost staršev za družinsko branje književnih besedil v 1. in 2. razredu devetletke. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2610Kb)

    Povzetek

    Družinsko branje je zelo pomembno za otrokov razvoj, njegovi pozitivni učinki pa bodo otroka spremljali skozi vse življenje. Ne bodo se kazali le v tem, da bo imel rad knjige in bo rad bral, pač pa bo bolj razgledan in iznajdljivejši na vseh področjih. Ker imajo pri družinskem branju glavno vlogo starši, saj brez njih pač le-to težko poteka, sem z diplomsko nalogo želela preveriti, kako so oni motivirani za branje z otroki. Brez njihove spodbude, dobrega zgleda in lastnega interesa za družinsko branje se bo v otroku namreč težko razvilo spoznanje, da so knjige pomembne, koristne in zanimive. V teoretičnem delu sem opredelila, kaj je pismenost, kakšna je družinska pismenost in prek katerih dejavnosti jo lahko razvijamo. Opisala sem različne vidike bralne motivacije in predstavila družinsko branje ter bralni razvoj. Družinsko branje in družinsko pismenost sem povezala tudi z obstoječim učnim načrtom. V empiričnemu delu svoje diplomske naloge sem predstavila raziskavo, s katero sem želela ugotoviti, če so starši prvošolcev in drugošolcev seznanjeni s pomenom družinskega branja, če družinsko branje izvajajo in kako ga dojemajo sami. Osredotočila sem se tudi na dodatne dejavnosti, ki potekajo ob branju. Odgovori so pokazali precej spodbudne rezultate

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: branje, družinsko branje, motiviranost za branje, pismenost, družinska pismenost
    Število strani: 104
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Igor SaksidaMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9324361)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 968
    Datum vnosa: 19 Jul 2012 13:48
    Zadnja sprememba: 19 Jul 2012 13:48
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/968

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa