[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Primerjava pouka družboslovja z uporabo in brez uporabe interaktivne table

Teja Fuchs (2012) Primerjava pouka družboslovja z uporabo in brez uporabe interaktivne table. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2269Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu smo primerjali pouk družboslovja z in brez uporabe interaktivne table. V teoretičnem delu smo predstavili informacijsko-komunikacijsko tehnologijo. Poudarek je bil na interaktivni tabli in pripomočkih, ki so povezani z uporabo le-te. Predstavili smo tudi ugotovitve nekaterih učiteljev in pedagoških raziskovalcev, ki uporabljajo interaktivno tablo in poznajo prednosti ter slabosti dela z njo. Pri uporabi interaktivne table pa lahko uporabljamo različne načine predstavitve snovi in aktivnosti, ki so lahko prednosti uporabe interaktivne table. V empiričnem delu smo predstavili raziskavo, v kateri sta sodelovali dve učiteljici in 32 učencev tretjega razreda. Pouk se je izvajal pri predmetu spoznavanje okolja. Na osnovi rezultatov raziskave smo poskušali odgovoriti na dve raziskovalni vprašanji, in sicer ali bo končno znanje učencev pri obeh načinih pouka, z ali brez uporabe interaktivne table, enako in pri katerem načinu pouka, z ali brez uporabe interaktivne table, bodo učenci bolj aktivni. Iz dobljenih rezultatov smo ugotovili, da je končno znanje učencev pri obeh načinih pouka enako in da uporaba interaktivne table ne vpliva na pridobivanje znanja toliko, da bi se kazalo v dobljenih rezultatih. Prav tako se ni razlikovala aktivnost učencev med obema skupinama.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: interaktivna tabla, aktivnost učencev, izobraževalno-komunikacijska tehnologija, družboslovje
    Število strani: 76
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Maja UmekMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9324105)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 967
    Datum vnosa: 19 Jul 2012 13:49
    Zadnja sprememba: 19 Jul 2012 13:49
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/967

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa