[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Prvi dan v šoli

Petra Miklič (2012) Prvi dan v šoli. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (1116Kb)

    Povzetek

    V slovenski osnovni šoli potekajo različne šolske reforme, ki z uvajanjem novosti v zadnjem desetletju motivirajo učitelje k izobraževanju in spreminjanju pedagoških praks in iskanju dobrih rešitev. Vstop v šolo, torej prvi šolski dan, je pomembna prelomnica v življenju vsakega in se na njej srečajo otroci in starši kot družina skupaj s šolo in učitelji. Na šolah se na različne načine, vendar odgovorno pripravljajo na prvi šolski dan. Čeprav ni enotne usmeritve in je šolam prepuščena avtonomija glede izvedbe vsebin in oblik, se šole tega lotevajo na inovativne in predvsem argumentirane, zanimive načine, s katerimi želijo postaviti temelje dobrega sodelovanja z družino, se pravi tako s starši kot z otroki, se pravi učenci. Otrokom želijo približati šolo in odkriti v njih različne talente in sposobnosti. V svoji raziskavi sem želela pobliže spoznati, v kolikšni meri načrtovan in premišljen potek prvega šolskega dne vpliva na učence, učitelje, razredno klimo, starše in ne nazadnje tudi šolo. Zanimalo me je, kako učitelji načrtujejo prvi šolski dan in katere informacije o bodočih učencih jim koristijo pri načrtovanju prvega šolskega dne. Zanimalo me je tudi, kje vidijo prednosti tako načrtovanega dne ter njihova spoznanja umestiti v socialno pedagoški koncept. Kvalitativno raziskavo sem izvedla s pomočjo polstrukturiranega intervjuja, s katerim sem intervjuvala tri učiteljice, ki so zaposlene v osnovni šoli v prvem razredu. S pomočjo raziskave sem ugotovila, da intervjuvanke vnašajo nove oblike sodelovanja z otroki in starši, analizirajo prejšnje in iščejo nove ter boljše primere prakse in pri tem uporabljajo zelo podobne pristope, sorodno razmišljajo. Njihova spoznanja sem primerjala s socialno pedagoško doktrino.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: učitelj, osnovna šola, družina, starši, delo s starši, vstop v šolo, šolska klima, razredna klima, zrelost za vstop v šolo
    Število strani: 92
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Mitja KrajnčanMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9315145)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 950
    Datum vnosa: 19 Jul 2012 10:37
    Zadnja sprememba: 19 Jul 2012 10:37
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/950

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa