[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Sodelovanje med šolo in starši kot element kakovosti šole

Nina Lorger (2012) Sodelovanje med šolo in starši kot element kakovosti šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1464Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo z naslovom Sodelovanje med šolo in starši kot element kakovosti šole, raziskuje problem ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti sodelovanja med učitelji in starši na šoli s prilagojenim programom. Temeljna teoretična izhodišča s področij kakovosti, evalvacije in sodelovanja v edukacijskem procesu, pripomorejo k razumevanju izvedbe in rezultatov raziskave. V raziskovalnem delu naloge, ki temelji na kvalitativni analizi dveh vprašalnikov odprtega tipa za starše in učitelje, se preuči organizacija in obiskanost različnih oblik medsebojnega sodelovanja, možnosti vplivanja staršev na življenje šole ter pogostost izražanja mnenj, predlogov in pripomb s strani staršev. Prikazan je tudi vpliv delovnih izkušenj in osebnostnih lastnosti učiteljev na organizacijo različnih oblik sodelovanja. Rezultati kažejo, da učiteljice z več delovne dobe organizirajo več oblik sodelovanja s starši in da starši v teh skupinah bolje ocenjujejo svoj vpliv na življenje v šoli. Kot dobre oblike sodelovanja navajajo individualne pogovorne ure, kjer dobijo čim več informacij o svojem otroku, zato pridobivajo na pomenu vsakodnevni kontakti s starši in govorilne ure. Za vzpostavljanje partnerskega odnosa je potrebna odprta in iskrena komunikacija, ki steče v bolj sproščenih oblikah sodelovanja. V njih starši nastopajo v aktivnejših vlogah. Ugotovitve se nanašajo na točno določeno šolo, zato je posploševanje na druge vzgojno – izobraževalne ustanove neutemeljeno. Lahko pa pripomorejo k nadaljnjemu raziskovanju tega področja, izboljšanju konkretne prakse v proučevani ustanovi, izvajanju podobnih pristopov v drugih organizacijah in medsebojnemu primerjanju.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: osnovnošolsko izobraževanje, kakovost šole, sodelovanje med šolo in starši, evalvacija, samoevalvacija
    Število strani: 78
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Janez JermanMentor
    asist. dr. Ingrid Žolgar JerkovičSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9316169)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 941
    Datum vnosa: 19 Jul 2012 11:55
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 17:01
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/941

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa