[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Strategije reševanja problemov v 4. razredu osnovne šole

Staša Juršič (2012) Strategije reševanja problemov v 4. razredu osnovne šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (5Mb)

    Povzetek

    Diplomsko delo obravnava strategije, ki jih učenci uporabljajo pri reševanju matematičnih problemskih nalog. V teoretičnem delu so predstavljeni temeljni izrazi v povezavi s problemskim poukom ter najbolj razširjene klasifikacije posameznih primerov. Predstavljenih je tudi nekaj modelov in načinov reševanja problemov ter strategij za uspešnejše reševanje. V empiričnem delu diplomskega dela so predstavljeni rezultati po zastavljenih raziskovalnih vprašanjih, s katerimi je bilo ugotovljeno katere strategije učenci najpogosteje uporabljajo in kako uspešni so pri uporabi strategij; koliko so učencem pri reševanju problemskih nalog v pomoč grafične ponazoritve; kako znajo učenci pridobljene izkušnje o uporabnosti grafičnih ponazoritev uporabiti v podobnih situacijah ter in ali uspešnost pri pouku matematike vpliva na uspešnost pri reševanju problemskih nalog. Podatki so bili zbrani s pomočjo individualnega dela z desetimi učenci iz 4. razreda osnovne šole, ki so reševali problemske naloge. Rezultati raziskave so pokazali, da učenci pri reševanju problemskih nalog uporabljajo raznolike strategije. Z lastnimi grafičnimi ponazoritvami si znajo dobro pomagati, a se večina na to možnost ne spomni sama od sebe. Pridobljene izkušnje znajo učenci dobro izkoristiti v novih situacijah.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: problem, reševanje problemske naloge, strategije, grafične ponazoritve
    Število strani: 87
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana Hodnik ČadežMentor
    doc. dr. Vida Manfreda KolarSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9317705)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 939
    Datum vnosa: 19 Jul 2012 11:57
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 15:08
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/939

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa