[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Spodbujanje čutnih zaznav pri predšolskih otrocih v naravnem okolju

Andreja Jeklar (2012) Spodbujanje čutnih zaznav pri predšolskih otrocih v naravnem okolju. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3303Kb)

    Povzetek

    Živimo v času in prostoru, kjer večino informacij sprejemamo preko vida in sluha. Vendar pa je zelo pomembno, da ne pozabimo na preostala čutila, ki jih imamo. To pa je izrednega pomena tudi za otroke, saj so ravno njihova čutila tista, ki jim dajejo prve in najbolj zanesljive informacije o svetu, v katerem se nahajajo. V diplomskem delu sem analizirala posamezne igre za spodbujanje čutil v naravnem okolju ter rezultate intervjuja otrok pred in po izvedenih dejavnostih, ki so potekale v gozdu in na travniku. V raziskavi so sodelovali otroci v starosti od 4 do 6 let. Dobljeni rezultati so pokazali, da bi se otroci radi več časa igrali zunaj, da so bile njihove ideje za igro na prostem pred izvajanjem dejavnosti zelo skromne, po tem pa veliko bolj inovativne in obarvane z domišljijo. Prav tako se je izkazalo, da se otroci pred dejavnostmi še niso srečali z besedo čutila, po njih pa so pojem zmogli pojasniti. Pred izvedenimi dejavnostmi je bil otrokom najljubši prostor za igro igrišče, na koncu pa sta prevladovala gozd in travnik. Sklepam, da so otroci pri igrah v gozdu in na travniku zelo uživali, da so prek aktivnega učenja pridobili nove izkušnje in zavedanja o svojih čutilih ter da so sedaj njihove ideje za prosto igro v naravi kvalitetnejše in kompleksnejše.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: igra in učenje v naravnem okolju, čutila, začetno naravoslovje, aktivno učenje, otroška igra, gozd, travnik
    Število strani: 63
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    viš. pred. dr. Marjanca KosMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9308489)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 919
    Datum vnosa: 19 Jul 2012 12:14
    Zadnja sprememba: 19 Jul 2012 12:14
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/919

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa