[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Spoznavanje talnih živali v vrtcu

Eva Ileršič (2012) Spoznavanje talnih živali v vrtcu. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (5Mb)

    Povzetek

    Živali so del našega življenja in dejstvo je, da nekatere pri ljudeh vzbujajo pozitiven odziv, druge pa povzročajo gnus, nelagodje in strah. Nemalokrat se zgodi, da odrasli s slabim zgledom prenašamo negativne občutke na otroke in jim ne ponudimo možnosti, da si z neposredno izkušnjo sami izdelajo predstave o živalih. Namen moje diplomske naloge je bil otrokom omogočiti neposredno izkušnjo spoznavanja in gojenja talnih živali ter jim prek lastnega zgleda privzgojiti pozitiven odnos do njih. V diplomski nalogi sem raziskovala, koliko se lahko otroci naučijo o talnih živalih s pomočjo aktivnega učenja in kako se s spoznavanjem živali spreminja odnos do njih. Tako so otroci preko različnih dejavnosti spoznali mokrice, kačice, deževnike in pajke. V igralnici smo začasno gojili mokrice, kačice in deževnike, jih opazovali in skrbeli za njih. Pred in po izvajanju dejavnosti sem z otroki opravila ustno anketo. Primerjava rezultatov je pokazala, da so otroci s pomočjo aktivnega učenja z neposredno izkušnjo pridobili veliko znanja o talnih živalih, predvsem pa se je spremenil njihov odnos do živali. Spoznali so, da so tudi drobne živali živa bitja, ki imajo svoje potrebe in s katerimi je potrebno spoštljivo in odgovorno ravnati. Poleg tega je nekaj otrok premagalo strah do omenjenih živali.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: predšolski otrok, začetno naravoslovje, aktivno učenje, talne živali vivarij
    Število strani: 76
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    viš. pred. dr. Marjanca KosMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9311305)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 905
    Datum vnosa: 19 Jul 2012 12:24
    Zadnja sprememba: 19 Jul 2012 12:24
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/905

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa