[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Sodelovanje staršev učencev z učnimi težavami pri uresničevanju individualiziranega programa

Anja Pančur (2012) Sodelovanje staršev učencev z učnimi težavami pri uresničevanju individualiziranega programa. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1261Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu je predstavljena tematika sodelovanja staršev učencev z učnimi težavami pri uresničevanju individualiziranega programa v redni osnovni šoli. Teoretični del diplomskega dela zajema opredelitev individualiziranega programa, mnenja in primerjave različnih strokovnjakov o odnosih med starši in šolskimi strokovnimi delavci. Osredotočila sem se tudi na pomen komunikacije za sodelovanje s starši in opisala najpogostejše oblike sodelovanja, ovire za sodelovanje in pričakovanja, tako staršev kot šolskih strokovnih delavcev, drug do drugega. Empirični del diplomskega dela vsebuje rezultate in analizo raziskave o tem, v kolikšni meri so starši učencev z učnimi težavami, ki so usmerjeni v program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo, vključeni v uresničevanje individualiziranega programa in kako njihovo sodelovanje vpliva na doseganje ciljev individualiziranega programa. Analiza raziskave je pokazala, da so starši v splošnem zadovoljni z individualiziranim programom svojega otroka in s svojim sodelovanjem pri uresničevanju le tega. Rezultati kažejo tudi, da otroci staršev, ki aktivneje sodelujejo pri uresničevanju individualiziranega programa, učinkoviteje dosegajo zastavljene cilje in uspešneje premagujejo svoje težave. Raziskava je pokazala tudi, da stopnja izobrazbe staršev ne vpliva na njihovo pripravljenost za sodelovanje pri uresničevanju individualiziranega programa. V sklepu so predstavljene ugotovitve, ki so nastale na podlagi strokovne literature, v povezavi z ugotovitvami raziskave o sodelovanju staršev pri uresničevanju individualiziranega programa.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: individualizirani program, zakonodaja, starši, učenci z učnimi težavami, uresničevanje individualiziranega programa
    Število strani: 94
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Majda KončarMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9313609)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 899
    Datum vnosa: 18 Jul 2012 12:35
    Zadnja sprememba: 18 Jul 2012 12:35
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/899

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa