[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Razvijanje pripovedi in vrednotenje logopedskega programa pomoči pri otroku z govorno-jezikovno motnjo

Andreja Lončarič (2012) Razvijanje pripovedi in vrednotenje logopedskega programa pomoči pri otroku z govorno-jezikovno motnjo. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1348Kb)

    Povzetek

    Cilj diplomskega dela je oceniti učinkovitost programa pomoči za učenca z govorno-jezikovno motnjo. Program se je izvajal 18 mesecev. Učinkovitost programa smo ocenjevali glede na napredek v komunikaciji na področjih glasovnega zavedanja, besednjaka in pripovedi. Za ocenjevanje napredka v komunikaciji smo uporabili nestandardizirane tehnike ocenjevanja otrokovega govornega razvoja. Glasovno ocenjevanje smo ocenjevali z uporabo nestandardiziranega preizkusa glasovnega zavedanja, pri katerem smo posamezne naloge vrednotili numerično. Za oceno besednjaka smo uporabili tudi nestandardizirano tehniko ocenjevanja, in sicer opis slike in kratek preizkus besednjaka. Rezultate, pridobljene s tem ocenjevanjem, smo obravnavali kvantitativno in kvalitativno. Pripoved smo ocenili z nestandardizirano tehniko ocenjevanja: pripoved s pomočjo slike. Rezultate prvega in drugega testiranja smo primerjali glede na napredek v komunikaciji ter na podlagi tega ugotavljali uspešnost logopedskega programa. Dobljeni rezultati na področju komunikacije v primerjavi s standardi in cilji, ki so opredeljeni v učnem načrtu za posamezen razred kažejo, da je učenec bistveno napredoval glede na njegovo komunikacijo na začetku testiranja (kar pomeni, da je njegov govor bolj razumljiv, uporablja daljše povedi, komunicira z vrstniki in odraslimi). Najbolj je napredoval na področju besednjaka.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: govorno-jezikovna motnja, besedni zaklad, poved, glasovno zavedanje, program pomoči
    Število strani: 58
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Stanislav KoširMentor
    asist. dr. Damjana KogovšekSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9312841)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 897
    Datum vnosa: 18 Jul 2012 12:38
    Zadnja sprememba: 25 Apr 2013 10:01
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/897

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa