[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Kateri učbenik je pravi zame?

Simona Burkeljca (2012) Kateri učbenik je pravi zame?. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2223Kb)

    Povzetek

    Mnogim učiteljem povzroča težave najti učbenik, ki ustreza njegovemu slogu poučevanja. Zato sem se odločila raziskati in primerjati štiri osnovnošolske učbenike, in sicer Fizika 7; Fizika, narava, življenje 1; Moja prva fizika 1 in Zakaj se dogaja? Sile in energija 8, da bi s tem sebi in tudi kateremu izmed učiteljev fizike olajšala delo pri izbiri učbenika. V navedenih učbenikih sem podrobneje analizirala poglavji o tlaku ter o delu in energiji. Primerjala sem načine obravnave določene učne vsebine v posameznem učbeniku in predstavila svoje videnje te snovi. V diplomsko delo sem vključila odgovore na vprašanja, ki so navedena pod rubriko Razmisli in odgovori. Privlačnejši del vsakega učbenika pa so zanimivosti in poskusi, ki otrokom približajo življenjsko, vsakodnevno uporabo fizike ter jih tako seznanijo z njeno uporabo v sodobnem svetu. Nekatere zanimivosti in poskuse sem tudi podrobneje opisala in analizirala. V obeh poglavjih, tako pri tistem o tlaku kot tudi pri delu in energiji, sem našla nekaj t. i. skritih vsebin. Zato sem v posebnem poglavju opisala vsebine, ki v učbenikih niso omenjene eksplicitno, se pa pri določenih vsebinah pojavijo implicitno, saj so nujno potrebne za razumevanje fizikalnega ozadja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: poučevanje fizike, učbeniki, didaktični pristopi, tlak, delo in energija, didaktični poskusi
    Število strani: 108
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Bojan GolliMentor
    asist. dr. Barbara RovšekSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9307209)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Fakulteta za matematiko in fiziko
    ID vnosa: 893
    Datum vnosa: 18 Jul 2012 12:54
    Zadnja sprememba: 18 Jul 2012 12:54
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/893

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa