[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Primerjava reševanja matematičnega problema o vzorcih v 3. in 5. razredu

Maruša Ferjan (2012) Primerjava reševanja matematičnega problema o vzorcih v 3. in 5. razredu. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1338Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu z naslovom Primerjava reševanja matematičnega problema o vzorcih v 3. in 5. razredu smo želeli poudariti pomembnost reševanja problemov pri pouku matematike in raziskati, ali obstajajo razlike med različno starimi učenci v uspešnosti reševanja izbranega problema. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu je predstavljeno, kaj sploh je matematični problem, kaj so problemska znanja, osredotočili smo se tudi na temo matematični vzorec in zaporedje, ki je predmet raziskovanja v empiričnem delu. V empiričnem delu smo ugotavljali, ali med učenci obstajajo razlike v uspešnosti reševanja matematičnega problema na temo vzorcev, ali razumejo, kaj je vzorec in ali so sposobni posploševanja. Raziskavo smo izvedli v 3. in 5. razredu, kjer smo učencem dali v reševanje en sam matematični problem na dano temo. Ugotovili smo, da so med 3. in 5. razredom prisotne razlike, saj so bili petošolci uspešnejši reševalci, kar se je odražalo na različne načine: bolje razumejo pojem vzorec, sestavijo več vzorcev, sestavijo kompleksnejše vzorce, predstavijo vzorec z drugimi elementi, bolje posplošujejo.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: matematični problem, problemska znanja, strategije reševanja, matematični vzorec, zaporedje
    Število strani: 71
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana Hodnik ČadežMentor
    doc. dr. Vida Manfreda KolarSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9306185)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 887
    Datum vnosa: 18 Jul 2012 13:24
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 15:08
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/887

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa