[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Ocenjevanje športne vzgoje

Sara Bojić (2012) Ocenjevanje športne vzgoje. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (713Kb)

    Povzetek

    Pri prebiranju zgodovine šolstva sem zasledila kar nekaj načinov ocenjevanja, ki so se menjavali skozi zgodovino, ter njihove prednosti in slabosti. Zato sem z raziskavo želela ugotoviti, kakšno ocenjevanje športne vzgoje zagovarjajo učiteljice in učitelji (v nadaljevanju učitelji) razrednega pouka gorenjskih osnovnih šol. V raziskavi je sodelovalo 119 učiteljev iz 12. osnovnih šol gorenjske regije. Na podlagi dobljenih rezultatov sem ugotovila, kateri način ocenjevanja športne vzgoje se jim zdi najprimernejši v prvi oziroma drugi triadi (številčno, besedno ali opisno ocenjevanje) ter kakšne so prednosti in slabosti različnih načinov ocenjevanj. Poleg tega sem še ugotovila, koliko časa potrebujejo za oblikovanje opisne ocene, kakšne težave se pojavijo pri opisnem ocenjevanju in kakšni so predlogi za izboljšave tovrstnega ocenjevanja. Večina anketiranih učiteljev je v študijskem letu 2011/2012 sama poučevala športno vzgojo in se strinja z ocenjevanjem športne vzgoje. Za najprimernejši način ocenjevanja v prvi triadi je večina izbrala opisno ocenjevanje, v drugi triadi pa številčno ocenjevanje. Odgovore, ki sem jih pridobila s pomočjo anonimnega vprašalnika, sem najprej razvrstila v posamezne kategorije ter jih kvalitativno in kvantitativno obdelala. Podatke sem nato grafično prikazala v tabeli oziroma grafikonu in jih na koncu še interpretirala.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: športna vzgoja, ocenjevanje, številčno ocenjevanje, besedno ocenjevanje, opisno ocenjevanje, prvo in drugo triletje
    Število strani: 64
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Vesna ŠtembergerMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9282377)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 879
    Datum vnosa: 06 Jul 2012 09:59
    Zadnja sprememba: 06 Jul 2012 09:59
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/879

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa