[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Predgovor

Tatjana Devjak in Darija Skubic (2012) Predgovor. V: Teorija in praksa sodelovanja s starši. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, Ljubljana, str. 5. ISBN 978-961-253-082-2

[img]
Predogled
PDF
Download (93Kb)

    Povzetek

    Pred vami so priročniki, ki so nastali kot rezultat večletnega dela na projektu Profesionalno usposabljanje strokovnih delavcev za izvajanje elementov posebnih pedagoških načel koncepta Reggio Emilia na področju predšolske vzgoje 2008–2013. Priročniki so raznoliki tako po vsebini kot po pristopu. Nekateri so usmerjeni bolj v teoretična védenja o predšolskem obdobju, drugi prikazujejo, kako uspešna je lahko implementacija teorije v prakso, tretji predstavijo primere povezovalnega kurikuluma ali dobre prakse, ki je rezultat refleksivnega dela v vrtcih, prakse, ki se je oplemenitila z vsebinami izobraževanja v projektu. Velika vrednost projekta je, da je združil tako različne ljudi: visokošolske učitelje in sodelavce, vzgojitelje in vzgojiteljice, pomočnike in pomočnice vzgojiteljev oz. vzgojiteljic, ravnatelje in ravnateljice vrtcev, ožjo in širšo lokalno skupnost.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: predšolska vzgoja, odnos med starši in šolo, odnos med starši in učiteljem
    Število strani: 44
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za temeljni pedagoški študij > Katedra za pedagogiko
    Oddelek za predšolsko vzgojo
    ID vnosa: 873
    Datum vnosa: 03 Jul 2012 12:16
    Zadnja sprememba: 03 Jul 2012 12:16
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/873

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa