[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
slovenščina
Logo            
  Logo Login | Create Account
 
 

Kako je nastala risanka v vrtcu Globoko: participacija otrok v vrtcu

Marcela Batistič Zorec and Mateja Kalin and Sergeja Kržan and Katarina Sedeljšak (2012) Kako je nastala risanka v vrtcu Globoko: participacija otrok v vrtcu. Manual. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta , Ljubljana.

[img] PDF
Download (11Mb)

    Abstract

    Cilj priročnika je na primeru projekta Kaj je risanka in kako nastane predstaviti »filozofijo« in posamezne elemente pristopa Reggio Emilia. Želeli smo napisati dovolj enostavno in razumljivo besedilo, ki bi ga lahko uporabljali tudi strokovni delavci, ki se niste udeležili izobraževanja v okviru zgoraj omenjenega raziskovalnega in izobraževalnega projekta, študentje predšolske vzgoje in drugi, ki jih to področje zanima. Seveda ne manjka znanstvene in strokovne literature, ki govori o pristopu in izkušnjah vrtcev Reggio Emilia, vendar vidimo posebno vrednost, da lahko ta koncept predstavimo in razložimo na primeru in izkušnjah enega izmed slovenskih vrtcev. Vsebinsko je priročnik razdeljen na štiri poglavja. V prvem bomo na kratko predstavili koncept Reggio Emilia ter se na osnovi primerjave med slovenskimi in vrtci Reggio Emilia vprašali, ali ga je možno in smiselno prenašati v naše vrtce. Drugo poglavje je pretežno teoretično, v njem bomo bolj poglobljeno predstavili participacijo otrok in poslušanje, ki izhajata iz stališča pedagogov RE, da so otroci kompetentni, dotaknili pa se bomo tudi subjektivnih teorij vz- Cilj priročnika Vsebina Uporaba priročnika: ideje, kako delati v vrtcu, predvsem pa spodbuda k razmišljanju o lastnem delu. gojiteljev. To je po našem mnenju temelj njihovega pristopa, s katerim so logično povezane vse ostale značilnosti oz. tipični elementi koncepta Reggio Emilia. V tretjem poglavju bomo kronološko opisali projekt Kaj je risanka in kako nastane. Namen četrtega poglavja pa je, da posamezne elemente koncepta Reggio Emilia temeljiteje razdelamo, predvsem pa jih ilustriramo s primeri iz projekta Vrtca Globoko.

    Item Type: Monograph (Manual)
    Keywords: Reggio Emilia, pre-school education, project method
    Number of Pages: 97
    Institution: University of Ljubljana
    Department: Faculty of Education
    Divisions: Department of Preschool Education
    Item ID: 870
    Date Deposited: 03 Jul 2012 11:46
    Last Modified: 03 Jul 2012 11:46
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/870

    Actions (login required)

    View Item