[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Kako je nastala risanka v vrtcu Globoko: participacija otrok v vrtcu

Marcela Batistič Zorec in Mateja Kalin in Sergeja Kržan in Katarina Sedeljšak (2012) Kako je nastala risanka v vrtcu Globoko: participacija otrok v vrtcu. Priročnik. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta , Ljubljana.

[img] PDF
Download (11Mb)

    Povzetek

    Cilj priročnika je na primeru projekta Kaj je risanka in kako nastane predstaviti »filozofijo« in posamezne elemente pristopa Reggio Emilia. Želeli smo napisati dovolj enostavno in razumljivo besedilo, ki bi ga lahko uporabljali tudi strokovni delavci, ki se niste udeležili izobraževanja v okviru zgoraj omenjenega raziskovalnega in izobraževalnega projekta, študentje predšolske vzgoje in drugi, ki jih to področje zanima. Seveda ne manjka znanstvene in strokovne literature, ki govori o pristopu in izkušnjah vrtcev Reggio Emilia, vendar vidimo posebno vrednost, da lahko ta koncept predstavimo in razložimo na primeru in izkušnjah enega izmed slovenskih vrtcev. Vsebinsko je priročnik razdeljen na štiri poglavja. V prvem bomo na kratko predstavili koncept Reggio Emilia ter se na osnovi primerjave med slovenskimi in vrtci Reggio Emilia vprašali, ali ga je možno in smiselno prenašati v naše vrtce. Drugo poglavje je pretežno teoretično, v njem bomo bolj poglobljeno predstavili participacijo otrok in poslušanje, ki izhajata iz stališča pedagogov RE, da so otroci kompetentni, dotaknili pa se bomo tudi subjektivnih teorij vz- Cilj priročnika Vsebina Uporaba priročnika: ideje, kako delati v vrtcu, predvsem pa spodbuda k razmišljanju o lastnem delu. gojiteljev. To je po našem mnenju temelj njihovega pristopa, s katerim so logično povezane vse ostale značilnosti oz. tipični elementi koncepta Reggio Emilia. V tretjem poglavju bomo kronološko opisali projekt Kaj je risanka in kako nastane. Namen četrtega poglavja pa je, da posamezne elemente koncepta Reggio Emilia temeljiteje razdelamo, predvsem pa jih ilustriramo s primeri iz projekta Vrtca Globoko.

    Tip vnosa: Monografija (Priročnik)
    Ključne besede: Reggio Emilia pedagoški koncept, predšolska vzgoja, projektna metoda
    Število strani: 97
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za predšolsko vzgojo
    ID vnosa: 870
    Datum vnosa: 03 Jul 2012 11:46
    Zadnja sprememba: 03 Jul 2012 11:46
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/870

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa