[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Hipnoza in njena uporabnost na področju izobraževanja pri osnovnošolskih otrocih

Barbara Cvetko (2012) Hipnoza in njena uporabnost na področju izobraževanja pri osnovnošolskih otrocih. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (1440Kb)

    Povzetek

    V svojem diplomskem delu se posvečam tehniki hipnoze kot terapevtski metodi pri obravnavi otrok. Osredotočam se na osnovnošolsko populacijo. Posvečam se obravnavi težav, povezanih s šolskim področjem, predvsem z učenjem, obvladovanjem treme ali stresa, s povišanjem samozavesti in koncentracije. Hkrati me zanima hipnoza kot pomoč pri relaksaciji. V teoretičnem delu predstavim metodo hipnoze kot obliko terapevtske pomoči. Posvetim se pojmovanju in uporabi hipnoze skozi zgodovino, razlagi njenih učinkov in fenomenov, teoretičnemu pojmovanju njenega delovanja ter poteku terapije s hipnozo. Poleg tega predstavim razvoj otroka do obdobja pubertete s pomočjo različnih razvojnopsiholoških teorij. V zadnjih dveh poglavjih se osredotočim na hipnozo otrok in na uporabo hipnoze na šolskem področju. Empirični del je sestavljen iz kvalitativne analize petih intervjujev; štirih slovenskih vodilnih strokovnjakov s področja hipnoze in socialne pedagoginje, zaposlene na osnovni šoli. Rezultati kažejo možnosti uporabe hipnoze na področju šolstva pri osnovnošolski populaciji in različne možne načine, predloge in prednosti, pa tudi nevarnosti in omejitve vključitve tehnike hipnoze na področje izobraževanja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: hipnoza, hipnoterapija, učenje, učne težave, osnovnošolski otroci
    Število strani: 173
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Olga Poljšak ŠkrabanMentor
    asist. mag. Branko FranzlSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9275721)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 853
    Datum vnosa: 02 Jul 2012 13:25
    Zadnja sprememba: 02 Jul 2012 13:25
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/853

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa