[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Razumevanje računskih operacij pri drugošolcih

Ana Slapar (2012) Razumevanje računskih operacij pri drugošolcih. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3267Kb)

    Povzetek

    Z matematiko se človek sreča že zelo zgodaj, saj ga spremlja pri različnih dejavnostih v vsakodnevnem življenju. Jurkovič (2009) je v svoji raziskavi ugotovila, da je predmet matematika v prvih razredih osnovne šole med bolj priljubljenimi, kljub temu pa ima precej učencev pri tem predmetu težave. V svojem diplomskem delu sem skušala ugotoviti, kako učenci s težavami pri matematiki razumejo računski operaciji seštevanje in odštevanje, katere strategije računanja pri tem uporabljajo in zakaj prihaja do napak. Zanimalo me je, v kolikšni meri lahko k izboljšanju uspeha pripomorejo didaktične igre, ki jih učitelji vključujejo v pouk matematike. Eksperimentalna skupina, sestavljena iz 6 učencev s težavami pri matematiki, se je skozi celo leto srečevala z didaktičnimi igrami in različnimi ponazorili, s katerimi so na bolj prijeten in zabaven način utrjevali znanje računanja. Na začetku, sredi leta in na koncu leta smo preverili njihove strategije, ki so jih uporabljali in ugotovili, da se spreminjajo. V empiričnem delu smo predstavili tudi rezultate preverjanj, ki so jih reševali učenci eksperimentalne skupine v primerjavi s kontrolno skupino med šolskim letom in ob koncu šolskega leta. Ob zaključku raziskave je bilo ugotovljeno, da so imeli učenci, ki so pri svojem delu uporabljali didaktične igre in različne reprezentacije, boljše rezultate kot učenci, ki se z didaktičnimi igrami niso srečevali in so snov utrjevali predvsem s pomočjo klasičnih računov.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: osnovne računske operacije, strategije računanja, reprezentacije, didaktične igre
    Število strani: 107
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana Hodnik ČadežMentor
    doc. dr. Vida Manfreda KolarSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9266761)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 841
    Datum vnosa: 02 Jul 2012 12:12
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 15:09
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/841

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa