[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Razumevanje mitoze v osnovni šoli v Sloveniji

Kristina Pust Badovinac (2012) Razumevanje mitoze v osnovni šoli v Sloveniji. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2136Kb)

    Povzetek

    Naša raziskava je pokazala, da je pri osnovnošolcih v Sloveniji razumevanje mitoze in genetike šibko. Učenci sicer dobro poznajo osnovno zgradbo celice, ki so se jo učili v šoli, slabše pa poznajo njen pomen v živem bitju. Večina jih ne ve, da so vsa živa bitja zgrajena iz celic in da pri vseh poteka celična delitev ter da tudi spolne celice nastanejo z delitvijo. Vedo pa, da vsa živa bitja dedujejo lastnosti. Iz različnih medijev so slišali za izraze, kot so geni, DNA in kromosomi, ne poznajo pa razlik med njimi in mehanizmov njihovega delovanja. Gene pogosto enačijo z lastnostmi. Ne vedo, da je vsaka telesna celica nosilka kompletne dedne informacije. Metoda razvrščanja slik faz mitoze, ki smo jo povzeli po delu Biology Inquiries (Schields, 2006), se je izkazala kot uspešen način učenja mitoze, saj se je znanje o mitozi in vseh izbranih področij genetike po naši učni uri bistveno izboljšalo. Štiri tedne po izvedeni učni uri je test pokazal rahel upad znanja, ki pa je bilo še vedno zelo dobro. Na ta način smo dokazali, da je znanje, ki so ga učenci usvojili s to metodo, trajnejše, saj temelji na razumevanju.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: mitoza, genetika, celica, geni, DNA, kromosomi, osnovna šola
    Število strani: 78
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    asist. dr. Jelka StrgarMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9262153)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Biotehniška fakulteta, Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo, Naravoslovnotehniška fakulteta
    ID vnosa: 837
    Datum vnosa: 02 Jul 2012 08:36
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 17:33
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/837

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa