[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Lutke pri zgodnjem učenju tujega jezika

Tjaša Jelnikar (2012) Lutke pri zgodnjem učenju tujega jezika. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (4Mb)

    Povzetek

    Diplomska naloga s pomočjo teoretičnih vidikov in praktičnih primerov prikaže pomembnost uporabe lutk pri zgodnjem učenju angleškega jezika. Ob njej ugotovimo, da je uporaba lutk neprecenljiva, saj močno pripomorejo k dobremu počutju v skupini in spoznavanju z angleščino na otroku prijazen način. Pomagajo mu pri izgubi strahu pred glasno izgovorjavo ter postanejo njegove prijateljice, ki mu preko igre predstavijo »njihov« angleški jezik. S pomočjo praktičnih primerov je prikazano, kako lahko lutke pri zgodnjem učenju angleščine uporabljamo in kako le-te pomagajo pri izboljšanju zapomnitve angleščine, izgubi strahu za glasno izgovorjavo ter pri sami motivaciji otrok za neprisiljeno sodelovanje pri uri.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: lutke, zgodnje učenje angleškega jezika, ustvarjalnost, motivacija
    Število strani: 63
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. spec. Edvard MajaronMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9265225)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 836
    Datum vnosa: 02 Jul 2012 07:34
    Zadnja sprememba: 09 Jul 2012 07:22
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/836

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa