[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Osebnost in samospoštovanje kot dejavnika učne uspešnosti študentov

Helena Smrtnik Vitulić in Simona Prosen (2011) Osebnost in samospoštovanje kot dejavnika učne uspešnosti študentov. Socialna pedagogika, 15 (1). str. 1-20. ISSN 1408-2942

[img]
Predogled
PDF
Download (195Kb)
    Uradni naslov URL: http://www.revija.zzsp.org/

    Povzetek

    V raziskavi ugotavljava, ali osebnostne dimenzije in samospoštovanje izbranih skupin študentov pomembno napovedujejo njihovo povprečno študijsko oceno (PŠO). V raziskavo sva vključili skupine študentov Pedagoške fakultete v Ljubljani, tj. študente 1. letnika razrednega pouka (N = 88), študente 2. letnika razrednega pouka (N = 80) ter študente 1. letnika socialne pedagogike (N = 41). Rezultati so pokazali, da se skupine študentov razlikujejo po tem, v kolikšni meri osebnostne dimenzije in samospoštovanje pojasnjujejo individualne razlike v njihovi PŠO. Med pomembnimi napovedniki PŠO se je pri študentih 2. letnika razrednega pouka pokazala nizka raven samospoštovanja (zmerna napovedna moč), pri študentih 1. letnika socialne pedagogike pa vse osebnostne dimenzije skupaj (visoka napovedna moč), izmed posameznih osebnostnih dimenzij pa vestnost in energija. Glede na rezultate lahko zaključiva, da je moč napovedi učnih dosežkov študentov na podlagi njihovih osebnostnih dimenzij oz. samospoštovanja pogojena s študijsko usmeritvijo oz. študijskimi dosežki, zajetimi v PŠO.

    Tip vnosa: Članek
    Ključne besede: učna uspešnost, povprečna študijska ocena, osebnost, samospoštovanje
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za temeljni pedagoški študij > Katedra za psihologijo
    ID vnosa: 803
    Datum vnosa: 05 Jun 2012 11:54
    Zadnja sprememba: 05 Jun 2012 11:54
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/803

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa