[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Približevanje narave otrokom in mladostnikom z zmernimi, s težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju

Živa Sterniša (2012) Približevanje narave otrokom in mladostnikom z zmernimi, s težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (9Mb)

    Povzetek

    Eno izmed najpomembnejših načel vzgoje in izobraževanja otrok in mladostnikov z zmernimi, s težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju je celovitost. To pomeni razvijanje osebe kot celote, da na vseh področjih funkcioniranja doseže največ, kar je sposobna. Zelo dober način, da to dosežemo, predvsem na področju naravoslovja, je izvedba šole v naravi. V tej lahko z načrtno zastavljenim programom razvijamo prav vsa področja funkcioniranja, obenem pa omogočimo otrokom in mladostnikom z zmernimi, s težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju, da pridobijo izkušnje, ki jih doma ali v učilnici ne bi mogli pridobiti. V diplomskem delu sta predstavljena program in izvedba dvodnevne jesenske šole v naravi za enajst učencev oddelkov za izvajanje posebnega programa vzgoje in izobraževanja. Dejavnosti, ki sem jih v šoli v naravi izvedla, so primerne za otroke in mladostnike z zmernimi, s težjimi in težkimi motnjami v dušenem razvoju. Lahko jih izvajamo v naravi in spodbujajo zavedanje narave in njenih lastnosti, spodbujajo sprejemanje narave z vsemi čutili ter ostrijo čute. Predstavljeni so rezultati intervjuja, ki sem ga pred šolo v naravi in po njej opravila z vsakim učencem. Namen intervjuja je bil izmeriti kvaliteto in količino znanja, zaznavanja in odnosa do narave udeležencev šole v naravi pred njo in po njej. Intervju kot celota žal ni dosegel svojega namena in rezultati, pridobljeni z njim, ne prikazujejo realnega stanja kvalitete znanja, zaznavanja in odnosa do narave učencev, ki so se šole v naravi udeležili.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: šola v naravi, otroci, mladostniki, motnje v duševnem razvoju, dejavnosti v naravi, individualizacija
    Število strani: 77
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Darja Skribe DimecMentor
    asist. mag. Lidija KastelicSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9232457)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 789
    Datum vnosa: 22 Maj 2012 14:14
    Zadnja sprememba: 28 Dec 2015 12:03
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/789

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa