[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Film kot oblika spodbude k pogovorom o partnerskih odnosih

Anamarija Merljak (2012) Film kot oblika spodbude k pogovorom o partnerskih odnosih. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (534Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo predstavlja film kot obliko spodbude k pogovorom o partnerskih odnosih. V teoretičnem delu so najprej predstavljene opredelitve medijev na splošno, skozi vidike različnih avtorjev je opredeljen film in njegovi nameni ter odnos med filmom in gledalcem. Nadalje sta predstavljeni še medijska vzgoja ter uporaba filma v medosebnih odnosih. Sledi še predstavitev in opredelitev partnerskih odnosov, razvoj in ohranjanje le-teh ter konflikti in komunikacija. Namen diplomskega dela je namreč predstaviti, kako lahko ogled filma pomaga odpirati skupini parov teme, povezane s partnerskim odnosom. V empiričnem, kvalitativnem delu diplomskega dela so predstavljene in povezane s teoretičnimi spoznanji teme, povezane s partnerskim odnosom, ki so jih pari v skupinskem pogovoru izpostavili. Predstavljeni in analizirani so tudi načini, na katere so udeleženci pogovora govorili o teh temah, ter kakšna je pri tem vloga filma. Ogledi filmov so partnerjem odprli zelo različne teme, ki se nanašajo na partnerski odnos. Glavni načini, na katere so partnerji govorili o teh temah, izhajajoč iz filma, pa so bili: iskanje vzporednic med sabo in filmom, navajanje citatov ter opis posameznih prizorov iz filma. Ugotovila sem, da je ta metoda dela lahko zelo uporabna v različnih kontekstih socialno pedagoškega delovanja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: mediji, film, uporaba filma v medosebnih odnosih, partnerski odnos, teme pogovora, vloga filma, skupina parov
    Število strani: 86
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Špela RazpotnikMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9224521)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 780
    Datum vnosa: 17 Maj 2012 11:21
    Zadnja sprememba: 17 Maj 2012 11:21
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/780

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa