[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Evalvacija učinkovitosti uporabe časovnega traku pri pouku družboslovja učencev z lažjimi motnjami v duševnem razvoju

Veronika Rošer (2012) Evalvacija učinkovitosti uporabe časovnega traku pri pouku družboslovja učencev z lažjimi motnjami v duševnem razvoju. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2296Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu z naslovom Evalvacija učinkovitosti uporabe časovnega traku pri pouku družboslovja učencev z lažjimi motnjami v duševnem razvoju sem v teoretičnem delu opisala pojem kakovostnega pouka, kjer sem poleg učenja in poučevanja opisala spoznavno-konstruktivistični model učenja in pouka ter ga kratko primerjala s tradicionalnim modelom učenja in transmisijskim modelom pouka. Za kakovosten pouk je pomembno tudi učno okolje, v katerem učitelj poučuje in učenec uči. Učitelj predstavi učencu z novo učno vsebino tudi nove pojme, ki jih mora učenec poznati za uspešno osvajanje nove učne snovi. Oba uporabljata didaktične pripomočke, med katerimi pri pouku družboslovja uporabljata tudi časovni trak. V eksperimentalnem delu so sodelovali 4 učenci 7. razreda prilagojenega izobraževalnega programa z nižjim izobrazbenim standardom iz CVIU Velenje. Izvedla sem 12 učnih ur družboslovja, kjer sem intenzivno uporabljala časovni trak, ki sem ga opremila s tipnimi in zvočnimi oznakami. Pred in po zaključenem izvajanju sem učence testirala na področjih časovnega zaznavanja in časovne orientacije ter preko vprašalnika pridobila podatke o njihovi motivaciji za pouk družboslovja. Vse podatke sem združila v opisne ocene in jih primerjala med seboj. Primerjava je pokazala na minimalni napredek v razvoju časovnega zaznavanja in časovne orientacije. Motivacija učencev za pouk družboslovja se je povečala.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: kakovosten pouk, časovni trak, učenci z lažjimi motnjami v duševnem razvoju, prilagojen izobraževalni program z nižjim izobrazbenim standardom
    Število strani: 70
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. dr. Milena Valenčič ZuljanMentor
    izr. prof. dr. Janez VogrincSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9221449)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 777
    Datum vnosa: 17 Maj 2012 07:25
    Zadnja sprememba: 14 Nov 2015 07:48
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/777

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa