[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Učne primanjkljaje premagujemo z lutkami

Nina Hriberski (2012) Učne primanjkljaje premagujemo z lutkami. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (2728Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo nam predstavi delo učitelja dodatne strokovne pomoči, ki želi učenca z učnimi težavami in primanjkljaji na posameznih področjih učenja popeljati po poti, kjer bo svoje učne težave zmogel premagovati in jih ublažiti. K temu pripomorejo lutke, ki učence spodbudijo in jih usmerjajo k napredku. Diplomsko delo vključuje opis dela specialnega pedagoga v osnovni šoli in težave, s katerimi se med delom srečuje. Izpostavljajo se problemi, ki se pokažejo med izvajanjem in načrtovanjem dodatne strokovne pomoči. Dotaknila sem se tudi nekaterih predlaganih prilagoditev, ki so omenjene v Navodilih za prilagojeno izvajanje programa osnovne šole z dodatno strokovno pomočjo za otoke s primanjkljaji na posameznih področjih učenja.Izpostavila sem težave, ki se ob upoštevanju teh prilagoditev pojavljajo. Predstavila sem čarobno moč lutke pri izvajanju dodatne strokovne pomoči pri učencih ter vpliv lutke na psihično razbremenitev otroka pri premagovanju učnih težav. V raziskovalnem delu sem želela ugotoviti, ali je lutka primerna kot sredstvo, s katerim učencu z učnimi težavami pri dodatni strokovni pomoči lahko pomagamo premagovati ali ublažiti njegove učne primanjkljaje. Vključila sem učence, ki so po zakonski opredelitvi uvrščeni v skupino otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, s katerimi sem pri dodatni strokovni pomoči izvajala dejavnosti z lutko. Zaradi varovanja njihovih podatkov so imena učencev spremenjena. Lutke sem uporabila kot sredstvo za premagovanje učnih težav učencev pri določeni vrsti primanjkljajev in posledično težav pri določenem osvajanju učne vsebine. Opažanja bom primerjala tudi z opažanji pri delu brez lutke. Hkrati sem primerjala tudi učence, ki obiskujejo različne razrede.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: specialni pedagog, dodatna strokovna pomoč, učne težave, lutka, prilagoditve, osnovna šola, učenec
    Število strani: 90
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. spec. Edvard MajaronMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9218377)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 776
    Datum vnosa: 15 Maj 2012 14:54
    Zadnja sprememba: 17 Maj 2012 12:38
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/776

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa