[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Reševanje konfliktov med učenci z lažjo motnjo v duševnem razvoju

Mojca Bohinc (2012) Reševanje konfliktov med učenci z lažjo motnjo v duševnem razvoju. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1142Kb)

    Povzetek

    V diplomski nalogi sem raziskovala problem konfliktnih situacij med učenci sedmega razreda, vključenimi v prilagojen program z nižjim izobrazbenim standardom. Cilji naloge so bili ugotoviti, ali konflikti med učenci obstajajo, ali se jih učenci in učitelji zavedajo ter kakšne metode uporabljajo pri njihovem razreševanju. Rezultati raziskave kažejo, da konflikti med učenci zares obstajajo, da do njih prihaja zaradi vpliva različnih dejavnikov. Učenci zatrjujejo, da se največkrat prepirajo, učitelji pa, da je v razredu največ »šikaniranja«, zmerjanja, žaljenja sošolke, izzivanja … Konfliktov se zavedajo učitelji in učenci, vendar oboji bolj malo postorijo, da bi v razredu zavladalo medsebojno spoštovanje in težnja k sprotnemu pogovoru in reševanju problema. Po primerjavi, med teorijo in prakso, sem ugotovila, da učitelji ne uporabljajo vseh metod in strategij za reševanje konfliktov. Pri tem se počutijo nemočne. Najpogosteje se poslužujejo pogovora o konfliktu in umirjanja učencev. Med opravljanjem prakse na šoli nisem zasledila nobene od predlaganih strategij za reševanje problemov, ki sem jih navedla v teoretičnem uvodu. V zaključku je predstavljenih nekaj strategij, ki bi jih učitelji lahko uporabili pri reševanju konfliktov.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: konflikti, konstruktivno reševanje, komunikacija, mediacija
    Število strani: 67
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Majda KončarMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9210185)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 766
    Datum vnosa: 09 Maj 2012 11:43
    Zadnja sprememba: 09 Maj 2012 11:43
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/766

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa