[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Preverjanje in ocenjevanje procesnega znanja pri pouku naravoslovja

Darja Skribe Dimec (2011) Preverjanje in ocenjevanje procesnega znanja pri pouku naravoslovja. Naravoslovna solnica, 16 (1). str. 28-29. ISSN 1318-9670

[img]
Predogled
PDF
Download (128Kb)

    Povzetek

    V uredništvu Naravoslovne solnice smo se odločili, da s spodbujanjem preverjanja in ocenjevanja procesnega znanja nadaljujemo. Predstavili in komentirali bomo naloge, s katerimi lahko preverjamo različne naravoslovne postopke (sposobnosti in spretnosti).

    Tip vnosa: Članek
    Ključne besede: naravoslovna vzgoja in izobraževanje, ocenjevanje
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 747
    Datum vnosa: 26 Apr 2012 10:15
    Zadnja sprememba: 26 Apr 2012 10:15
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/747

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa