[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Obisk živalskega vrta s predšolskimi otroki

Maja Furlan (2012) Obisk živalskega vrta s predšolskimi otroki. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (5Mb)

    Povzetek

    Znanje predšolskih otrok o živalih je precej pomanjkljivo, saj si jih zaradi napačnih predstav in pomanjkanja neposrednega stika z živimi živalmi ne predstavljajo pravilno. Živalski vrt nam omogoča neposreden stik z živalmi in ogled tistih vrst, ki si jih v naravi ne moremo ogledati in ima zato pomembno vlogo pri oblikovanju predstav in pri pridobivanju znanja o živalih. Diplomska naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu je opisana zgodovina živalskih vrtov, njihovih začetkih in značilnostih ter o njihovi vlogi in delovanju, posebna pozornost pa je namenjena Živalskemu vrtu Ljubljana. Cilj diplomske naloge je ugotoviti, kako obisk živalskega vrta vpliva na otroške predstave o živalih. Ta del je predstavljen v empiričnem delu. Anketiranih je bilo 42 otrok, starih od štiri do šest let, iz vrtca Ringaraja Dobrepolje. Na podlagi rezultatov raziskave je bil organiziran voden ogled v Živalskem vrtu Ljubljana, kjer so otroci spoznali tenreka in kraljevega pitona. Po obisku živalskega vrta so bili otroci ponovno anketirani in dobljeni rezultati so pokazali, da so bile otroške predstave o živalih po obisku živalskega vrta boljše, kot pred obiskom. Ta ugotovitev kaže na to, da imajo živalski vrtovi pomembno vlogo pri spoznavanju živali.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: predšolski otrok, živalski vrt, sodobni živalski vrt, naloge živalskega vrta, predstave otrok o živalih, doživljanje živali, pomen živalskih vrtov za otroke
    Število strani: 80
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Barbara BajdMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9186889)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 729
    Datum vnosa: 16 Apr 2012 14:02
    Zadnja sprememba: 16 Apr 2012 14:02
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/729

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa