[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Primerjava eksternih preverjanj znanja na področju fizike

Tomaž Pačnik (2012) Primerjava eksternih preverjanj znanja na področju fizike. Diplomsko delo.

[img] PDF
Download (1541Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu so obravnavana tri eksterna preverjanja znanja na področju fizike: eno nacionalno; NPZ in dve mednarodni; TIMSS ter PISA. Glavni namen naloge je bil ugotoviti razlike in podobnosti eksternih preverjanj znanja. Ugotoviti, kaj povedo posamezne raziskave o znanju fizike in prepoznati prednosti ter pomanjkljivosti obravnavanih preverjanj znanja. Po predstavitvi vseh treh raziskav so v nalogi prikazani osnovni statistični podatki in rezultati raziskav za isto generacijo učencev. Podatki o vseh treh eksternih preverjanjih znanja so bili pridobljeni iz originalnih publikacij in na ustanovah, ki vodijo te raziskave. Podatki so bili statistično obdelani v skladu z metodologijami, ki se jih uporablja v posameznih raziskavah. Izbrane in predstavljene so bile naloge, ki so primerljive med seboj; na temo zvoka, svetlobe in gostote. Iz analize rezultatov izbranih nalog je bilo ugotovljeno, da se pri nalogah na temo zvoka in gostote rezultati dopolnjujejo, rezultati na temo svetlobe pa se podvajajo. Iz tega lahko sklepamo, da se tudi same raziskave dopolnjujejo. Zaradi preverjanja iste vrste znanja, se pri raziskavah TIMSS in NPZ meri bolj podobno znanje kot pri raziskavi PISA, zato so rezultati NPZ bolj primerljivi z rezultati raziskave TIMSS kot z rezultati raziskave PISA.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: TIMSS, NPZ, PISA, eksterno preverjanje znanja, ocenjevanje, znanje, fizika
    Število strani: 61
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Jurij BajcMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9181769)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta, Fakulteta za matematiko in fiziko
    ID vnosa: 721
    Datum vnosa: 13 Apr 2012 07:13
    Zadnja sprememba: 13 Apr 2012 07:13
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/721

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa