[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Družba, kriza in trajnost: izobraževanje in izobraževanje učiteljev

Pavel Zgaga (2011) Družba, kriza in trajnost: izobraževanje in izobraževanje učiteljev. V: Izzivi in usmeritve profesionalnega razvoja učiteljev. Pedagoški inštitut, Ljubljana, str. 15-27. ISBN 978-961-270-093-5

[img]
Predogled
PDF
Download (240Kb)

    Povzetek

    Članek problematizira sodobne razsežnosti ideje splošnega izobraževanja kot agenta "boljše prihodnosti", ob tem pa analizira nekatere probleme v izobraževanju in v izobraževanju učiteljev, postavljene v družbeni kontekst krize in trajnostnega razvoja. Razmere ekonomske krize ogrožajo izobraževanje tako z reduciranjem sredstev kot konceptualno, z redukcijo njegovih ključnih smotrov na zgolj instrumentalno dimenzijo. Obstoji kritična meja redukcij, onstran katere je ogrožena sama substanca izobraževanja: njegov prispevek k trajnostnemu razvoju, njegovi dolgoročni konstruktivni učinki na družbo. Prispevek izobraževanja k trajnostnim demokratičnim družbam je na pragu "družbe znanja" blokiran, če konceptualno ne vključuje kritične refleksije dihotomije krize in trajnosti.

    Tip vnosa: Del monografije
    Ključne besede: substanca izobraževanja, ključni smotri izobraževanja, demokratizacija znanja in sposobnosti, blaginja, identitete
    Število strani: 140
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za temeljni pedagoški študij > Katedra za filozofijo in sociologijo vzgoje
    ID vnosa: 719
    Datum vnosa: 12 Apr 2012 12:15
    Zadnja sprememba: 12 Apr 2012 12:15
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/719

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa