[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vizualno okolje in šablonska risba

Anita Dobrotinšek (2012) Vizualno okolje in šablonska risba. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (7Mb)

    Povzetek

    V teoretičnem delu diplomskega dela smo predstavili razvoj likovnega izražanja otrok od predšolskega obdobja do konca osnovne šole, okvirno smo opisali tudi nekatere risarske likovne tehnike, ki se pojavljajo pri pouku likovne vzgoje in poleg tehnik slikanja sprožajo največ šablonskega likovnega izražanja. Predstavili smo dejavnike ustvarjalnosti ter strategije razvijanja otroške domišljije in ustvarjalnosti. Pomembno vlogo v diplomskem delu ima poglavje o šablonah, v katerem so poleg opredelitve problema predstavljeni tudi načini vzbujanja interesa za opazovanje sveta okoli sebe. Poudarili smo pomen svobodnega likovnega izražanja, ki preprečuje pojav šablon. Podrobneje smo opisali tudi vpliv sodobnih medijev na otroke, njihov razvoj in likovno izražanje. V empiričnem delu diplomskega dela smo raziskali vpliv sodobnih medijev na šablonsko likovno izražanje otrok. S pomočjo raziskovalnih vprašanj smo ugotovili, da se več kot polovica učencev tretjega in petega razreda šablonsko likovno izraža. V risbah pa nismo zasledili le naučenih oblik likovnega izražanja, ki so jih v otroški likovni svet najverjetneje vnesli odrasli, saj smo v skoraj polovici risb zasledili tudi vpliv sodobnih medijev. Opazili smo, da je na likovno izražanje otrok najbolj vplivala televizija, natančneje risanke oz. animirani filmi.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: likovna vzgoja, razredni pouk, šablone, sodobni mediji, risanke, ustvarjalnost
    Število strani: 84
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Beatriz Gabriela Tomšič ČerkezMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9139273)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 657
    Datum vnosa: 12 Mar 2012 07:28
    Zadnja sprememba: 12 Mar 2012 07:28
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/657

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa