[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013

Tatjana Devjak in Anita Jug in Tatjana Hodnik Čadež in Nada Turnšek in Darija Skubic in Jera Zajec in Dušan Krnel in Vesna Geršak in Helena Korošec in Bogdana Borota in Uršula Podobnik in Rajka Bračun Sova (2011) Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013. Poročilo. Pedagoška fakulteta , Ljubljana.

[img]
Predogled
PDF
Download (2367Kb)

    Povzetek

    V poročilu predstavljamo metodološke značilnosti in rezultate raziskave, ki smo jih zbrali na priloţnostnem vzorcu slovenskih vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic, ki so sodelovale v projektu »Profesionalno usposabljanje strokovnih delavcev za izvajanje elementov posebnih pedagoških načel Reggio Emilia koncepta na področju predšolske vzgoje«. Cilj empirične raziskave je bil ugotoviti zastopanost elementov posebnih pedagoških načel koncepta Reggio Emilia na področju kurikula predšolske vzgoje v Sloveniji. Ob tem so nas še posebej zanimala stališča, mnenja in izkušnje vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic, vezana na izvajanje posameznega kurikularnega področja v vrtcu.

    Tip vnosa: Monografija (Poročilo)
    Ključne besede: Reggio Emilia (vzgojni koncept)
    Število strani: 156
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 626
    Datum vnosa: 01 Mar 2012 14:11
    Zadnja sprememba: 01 Mar 2012 14:11
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/626

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa