[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Učenje z raziskovanjem v vrtcu: Kaj je nesreča?

Barbara Meglič (2012) Učenje z raziskovanjem v vrtcu: Kaj je nesreča?. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (14Mb)

    Povzetek

    Namen diplomske naloge je preučiti prednosti in pomanjkljivosti aktivnega učenja z metodo raziskovanja, ki otrokom omogoča, da z lastno aktivnostjo pridobivajo, odkrivajo in spoznavajo izkušnje o socialnem in fizičnem okolju. Takšen način učenja torej omogoča, da otroci najdejo odgovore na neko raziskovalno vprašanje s podatki in informacijami, ki jih iščejo sami ali s pomočjo vzgojiteljice. Otroci se ob takšnem načinu učenja naučijo soodgovornosti v procesu učenja, kritičnega mišljenja, načrtovanja, sodelovanja, samostojnega iskanja informacij in urejanja le-teh. Znanje, ki ga otroci pridobijo na takšen način, pa je trajnejše, saj je pridobljeno na osnovi lastnih izkušenj in spoznanj. V teoretičnem delu sem predstavila teoretična izhodišča učenja, se dotaknila učenja v predšolskem obdobju in opredelila aktivno učenje, projektno delo ter raziskovanje kot metodo aktivnega učenja. Empirični oziroma raziskovalni del zajema raziskovanje problema zaprtega tipa na temo »Kaj je nesreča?«. Z otroki smo raziskovali, kaj je nesreča, kakšne vrste nesreč poznamo, kako se ob posamezni nesreči odzovemo, koga pokličemo na pomoč … Aktivno učenje z metodo raziskovanja sem preizkušala v vrtcu Stopiče, v skupini otrok, starih od 3 do 5 let, v kateri sem zaposlena kot pomočnica vzgojiteljice.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: aktivno učenje, raziskovanje zaprtega tipa, projektno delo, nesreča
    Število strani: 90
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Nada TurnšekMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9117257)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 622
    Datum vnosa: 15 Feb 2012 07:11
    Zadnja sprememba: 15 Feb 2012 07:11
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/622

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa