[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Motivacija predšolskih otrok za učenje angleškega jezika

Dunja Bregar (2011) Motivacija predšolskih otrok za učenje angleškega jezika. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (776Kb)

    Povzetek

    V zadnjem času se v naši državi povečuje zanimanje za zgodnje učenje tujih jezikov. Poučevanje je že uveljavljeno v nekaterih vrtcih. Metode in oblike podajanja snovi so različne, prav tako zanimanje otrok za učenje. V diplomski nalogi sem obravnavala problem motiviranosti otrok. Motivacija je kompleksen pojem, s čimer se strinjajo tudi različni strokovnjaki s področij psihologije, pedagogike in andragogike, kar predstavljam v teoretičnem delu naloge. Osredotočila sem se tudi na metode ter pristope, ki jih učitelji uporabljajo pri poučevanju. Cilj empiričnega dela je bil raziskati, katerih metod se učitelji pri poučevanju angleščine na predšolski stopnji poslužujejo in za katere menijo, da otroke najbolj motivirajo. Raziskovala sem, kdaj otroci najraje sodelujejo pri angleščini in kaj jim je najbolj všeč. Splošna ugotovitev je, da se učitelji poslužujejo podobnih metod in pristopov pri poučevanju angleščine, vendar jih uporabljajo na različne načine. Otroci se v učenje najraje vključujejo, ko so prisotni močni dražljaji (vizualni ali slušni). Motivira jih tudi uporaba humorja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: motivacijske spodbude, notranja in zunanja motivacija, poučevanje angleškega jezika na predšolski stopnji, pristopi in metode k poučevanju angleščine, upoštevanje otroka kot posameznika
    Število strani: 64
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Karmen PižornMentor
    asist. dr. Mateja Dagarin FojkarSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9110857)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 607
    Datum vnosa: 06 Feb 2012 13:30
    Zadnja sprememba: 13 Nov 2015 15:27
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/607

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa