[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporaba lutke na razredni stopnji

Nika Maček (2011) Uporaba lutke na razredni stopnji. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (1690Kb)

    Povzetek

    V svojem diplomskem delu opisujem in raziskujem uporabo lutk na razredni stopnji osnovne šole. Lutka predstavlja idealno možnost pristne komunikacije in je hkrati spodbudnik pri usvajanju kurikularnih ciljev, na žalost pa ni dovolj vključena v vsakodnevni šolski pouk. V teoretičnem delu zato predstavim, kakšna je moč lutke, predstavim simbolno igro in pomen lutke za otroka ter pojasnim, zakaj je dobro lutke vključiti v šolski pouk in kurikulum. Posredujem tudi številne možnosti za vključevanje lutke kot vsakodnevnega pomočnika učitelja v šolski vsakdanjik in pojasnjujem, kako pomembno vlogo ima učitelj v komunikaciji z lutko. V empiričnem delu predstavim nekaj svojih izkušenj z uporabo lutk v razredu, s katerimi tudi sama potrdim moč lutke. V drugem delu empiričnega dela pa s pomočjo spletne ankete, ki sem jo izvedla med učitelji in učiteljicami razrednega pouka, potrdim, da učitelji le redko uporabljajo lutke v razredu. Po večini se učiteljem zdi lutka vsaj občasno primerna metoda za doseganje učnih ciljev, a se jim zdi bolj primerna za uporabo v nižjih razredih. Lutko najpogosteje uporabljajo pri pouku slovenščine, zato sta tudi največkrat uporabljeni metodi pripovedovanje in pogovor z lutko ter priprava prizorov z lutko. Še vedno je preveč učiteljev mnenja, da niso dovolj dobro usposobljeni za uporabo lutk v šoli, največ znanja o uporabi lutk v šoli pa so pridobili s samoizobraževanjem.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: pomen lutke, lutka v šoli, kurikulum za osnovne šole, otrok, vloga učitelja, usposobljenost učiteljev
    Število strani: 87
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. spec. Edvard MajaronMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9112137)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 603
    Datum vnosa: 06 Feb 2012 14:39
    Zadnja sprememba: 20 Feb 2012 08:56
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/603

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa