[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

E-gradivo za učenje programskega jezika Python

Mojca Strnad (2011) E-gradivo za učenje programskega jezika Python. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (3825Kb)

    Povzetek

    Zaradi lažjega razumevanja vseh računalniških programov, ki nas danes obdajajo, je čedalje večje povpraševanje po poznavanju programskih jezikov. Ker se danes čedalje več ljudi zanima za izobraževanje programskih jezikov, nam je v pomoč že osnovno poznavanje nekega programskega jezika. Danes je že zelo veliko programskih jezikov, zato smo se odločili za programski jezik Python. Predviden je kot lahko berljiv programski jezik s preprosto sintakso. Zdi se nam najbolj primeren kot prvi jezik za učenje programiranja. V diplomskem delu smo preučili osnove programskega jezika Python ter pripravili dve didaktični e-gradivi za učenje tega programskega jezika. Gradivi se razlikujeta po količini primerov: eno vsebuje več primerov ter drugo manj primerov. Ker nas je zanimalo, kako se študentje učijo, katere vire uporabljajo za učenje in ali bi se lahko samostojno iz e-gradiva učili programskih jezikov, smo pripravili anketo pred uporabo e-gradiva. Pripravili smo tudi test in krajšo anketo po uporabi gradiva. Preko raziskave smo ugotovili, da je količina primerov pomembna za učenje programskih jezikov in da si študentje želijo še več primerov oziroma, da primerov nikoli ni preveč. Spoznali smo tudi, da se programski jezik lahko naučimo preko e-gradiva s samostojnim delom, če so le-ta dobro pripravljena. Prav tako smo spoznali, da študentje na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani, smeri matematika in računalništvo, najbolj obvladajo tiste programske jezike, ki se jih učijo tekom študija. Vse ostale programske jezike se učijo samostojno, predvsem preko e-gradiv.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: Python, programski jeziki, e-gradivo, učenje programiranja
    Število strani: 73
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    doc. dr. Branko KaučičMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9085257)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 570
    Datum vnosa: 11 Jan 2012 09:50
    Zadnja sprememba: 11 Jan 2012 09:50
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/570

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa