[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
slovenščina
Logo            
  Logo Login | Create Account
 
 

Učitelj raziskovalec za prenos raziskovalnih spoznanj v pouk kemije

Saša Glažar and Katarina Senta Wissiak Grm and Iztok Devetak (2019) Učitelj raziskovalec za prenos raziskovalnih spoznanj v pouk kemije. Scientific Monograph. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta , Ljubljana.

[img] PDF
Download (3432Kb)

    Abstract

    Znanstvena monografija z naslovom “Učitelj raziskovalec 2 - za prenos raziskovalnih spoznanj v pouk kemije” je pregled ugotovitev izbranih raziskav, ki so potekale na Oddelku za biologijo, kemijo in gospodinjstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani ter na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru. Znanstvena monografija je nadaljevanje predstavitve raziskovalnih dosežkov študentov dodiplomskega in podiplomskega študija in njihovih mentorjev, ki so bili prvič v tej obliki predstavljeni v znanstveni monografiji izdani leta 2017. V znanstveni monografiji je zbranih šest prispevkov. Prvi prispevek obravnava pomen povezovanja med šolo, univerzo in gospodarstvom za naravoslovno izobraževanje. Sledita prispevka s področja kemijske didaktike. Prvi prispevek obravnava uspešnost branja submikropredstavitev kemijski reakcij devetošolcev, drugi pa kriterije za pripravo strukture preizkusov znanja iz kemije. Eksperimentalno delo pri pouku kemije obravnavajo trije prispevki. Prvi prispevek obravnava učno diferenciacijo in individualizacijo eksperimentalnega dela, drugi prispevek uporabo mobilnih telefonov pri eksperimentalnem delu, tretji pa vpliv obiska Centra eksperimentov na motivacijo učencev za naravoslovje.

    Item Type: Monograph (Scientific Monograph)
    Keywords: chemistry, probationary teacher, teaching
    Number of Pages: 225
    Related URLs:
    URLURL Type
    https://plus.si.cobiss.net/opac7/bib/peflj/299670528Alternative location
    http://keminfo.pef.uni-lj.si/moodle/pluginfile.php/2/course/section/2/Monografija_KemikUm_2.delAlternative location
    Institution: University of Ljubljana
    Department: Faculty of Education
    Item ID: 5695
    Date Deposited: 06 May 2019 08:09
    Last Modified: 06 May 2019 08:09
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/5695

    Actions (login required)

    View Item