[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Motiviranost učiteljev za delo z glasbeno nadarjenimi učenci

Alenka Radičević (2011) Motiviranost učiteljev za delo z glasbeno nadarjenimi učenci. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (460Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu obravnavam motivacijsko naravnanost učiteljev za delo z glasbeno nadarjenimi učenci, saj to področje še ni v veliki meri raziskano. Uvodoma predstavim strukturo lika učitelja, katere ključni element je tudi motivacija. Le-tej je namenjen velik del diplomskega dela, saj osmišlja problem raziskovanja. Drugi del diplomskega dela je namenjen delu z glasbeno nadarjenimi učenci. Pri svojem diplomskem delu sem se osredotočila na šest motivacijskih tem in raziskala motiviranost učiteljev za delo z glasbeno nadarjenimi učenci. V diplomski raziskavi je sodelovalo 135 učiteljev iz prakse in študentov – prihodnjih učiteljev. V empiričnem delu sem uporabila vprašalnik »Preglednica orientacij za poučevanje« (Rotar Pance, 1999), ki sem ga priredila za namen diplomskega dela tako, da zajema različne motive učiteljev za delo z glasbeno nadarjenimi učenci. Preverila sem, ali se motiviranost učiteljev za delo z glasbeno nadarjenimi učenci razlikuje glede na status, delovno dobo, stopnjo njihove izobrazbe, vrsto njihove izobrazbe in dodatno glasbeno izobraževanje. Sodelujoči so med raziskavo zaznavali visoko prisotnost altruistične, kontinuirane, interpersonalne in stimulacijske teme. Nižje so ovrednotili temo vpliva drugih in psihološko temo. Rezultati analize razlik so pokazali, da je motiviranost učiteljev odvisna predvsem od dodatnega glasbenega izobraževanja. Na motiviranost učiteljev tako ne vpliva njihov status, starost, delovna doba, stopnja in vrsta njihove izobrazbe. Rezultati so pokazali, da je delu z glasbeno nadarjenimi učenci po individualiziranem načrtu naklonjena le polovica sodelujočih. V diplomskem delu sem prišla do sklepa, da se motiviranost učiteljev do neke mere razlikuje, pa vendar je odvisna predvsem od lastne angažiranosti posameznika. Dodatna izobraževanja v obliki glasbenega udejstvovanja in seminarjev so tista, ki bistveno vplivajo na motivacijo učitelja za delo z glasbeno nadarjenimi učenci.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: učitelji, motivacija, motivacijske teme, glasbeno nadarjeni učenci, poučevanje glasbe
    Število strani: 73
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Mojca JuriševičMentor
    izr. prof. dr. Barbara Sicherl KafolSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9086025)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 569
    Datum vnosa: 11 Jan 2012 09:48
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 16:28
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/569

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa