[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Lutke in mediji v vrtcu

Tjaša Vrečko Zaplotnik (2011) Lutke in mediji v vrtcu. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (2918Kb)

    Povzetek

    V svoji diplomski nalogi želim predstaviti, kako lahko odrasli vplivamo na gledanje televizije pri otrocih, da ne pride do negativnih posledic, hkrati pa izkoristimo uporabo lutk pri vzgojnem delu. Ravno tako sem izpostavila vpliv vzgoje in domačih vzorcev, saj za določene otrokove lastnosti ni kriva televizija, ampak v veliki meri pravzaprav starši, ki pa z veliko vnemo razlagajo, da otroci do tako imenovanih neželenih oblik v obnašanju prihajajo ravno zaradi televizije. Zame je bil pozitiven vpliv televizije bolj ali manj neznanka, v veliki meri sem brezglavo sledila negativnim stereotipnim prepričanjem. Torej, da je televizija slaba, da slabo vpliva na otroke, da se od tam lahko naučijo le slabih vedenjskih vzorcev in podobno. Nisem se zavedala, koliko smo za take slabe vplive krivi vzgojitelji in starši. In kako ravno mi lahko vplivamo na to, da bo otrok postal kritičen gledalec in do slabih vplivov ne bo prihajalo, če že, pa za to ne bo »kriv« televizijski sprejemnik. Zato sem se posvetila predvsem ugotavljanju, kako naj bi odrasli sodelovali pri gledanju televizije, da njen vpliv ne bi bil slab oziroma negativen, pač pa bi otroci postali kritični gledalci in bi se z gledanjem televizije kaj novega naučili. Dobro pa sem se zavedala dejstva, da lutke na otroke vplivajo pozitivno, a nisem točno poznala razsežnosti teh vplivov, na katera področja pravzaprav lahko vplivamo z uporabo lutk, kot tudi ne različnih možnosti načina vpeljave lutk v vzgojni proces. Z raziskavo pa sem poskušala ugotoviti, kako se vzgojiteljice odločajo za ogled določenih predstav ali televizijskih oddaj, če si jih vnaprej ogledajo in koliko predstav ali risank je vključenih v letni delovni načrt. Ugotovila sem, da v vrtcu televizijo gledajo zelo malo, v gledališče pa se odpravijo, ali pa kar gledališče pride v vrtec, doma pa je, kot so povedali otroci, ravno obratno. Torej, predvsem sami, brez staršev, gledajo televizijo ter se samostojno odločajo za posamezne oddaje in čas gledanja.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: televizija, mediji, risanke, otroci, lutke, predstave, kritični gledalci
    Število strani: 48
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    red. prof. spec. Edvard MajaronMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9083465)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 564
    Datum vnosa: 11 Jan 2012 07:12
    Zadnja sprememba: 20 Feb 2012 08:55
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/564

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa