Gregor Torkar (2019) Živali iz različnih celin sveta : kako dobro jih poznajo otroci?. Naravoslovna solnica, 23 (2). pp. 29-31. ISSN 1318-9670
![]()
| PDF Download (234Kb) |
Abstract
Otroci že od najzgodnejših let začno pridobivati izkušnje o živalih v neposredni okolici svojega doma, v vrtcu in šoli, v medijih itn. Znanje o živalih se navadno primarno ne oblikuje v vrtcu in šoli. So pa formalne vzgojno-izobraževalne institucije tiste, kjer znanje o živalih lahko poglobijo in razširijo (Tunnicliffe, 2011). Otroci vsakodnevno vstopajo v različne odnose z živalmi. Izkušnje pridobivajo v neposrednem stiku s hišnimi in domačimi živalmi, ter s prostoživečimi in eksotičnimi živalmi na obiskih v prirodoslovnem muzeju, živalskem vrtu in naravnih parkih (Tunnicliffe in Reiss, 1999).
Item Type: | Article | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Keywords: | science education, open air activities | ||||||
Related URLs: |
| ||||||
Institution: | University of Ljubljana | ||||||
Department: | Faculty of Education | ||||||
Item ID: | 5625 | ||||||
Date Deposited: | 05 Mar 2019 13:09 | ||||||
Last Modified: | 01 May 2019 00:07 | ||||||
URI: | http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/5625 |
Actions (login required)
View Item |