[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
slovenščina
Logo            
  Logo Login | Create Account
 
 

Accuracy in estimating the difficulty of geometry tasks

Ana Mrdavšič (2019) Accuracy in estimating the difficulty of geometry tasks. MSc thesis.

[img]
Preview
PDF
Download (2249Kb)

    Abstract

    V empiričnem delu predstavim raziskavo, ki sem jo izvedla med učenci osmih razredov osnovne šole. Zanimalo me je, kateri dejavniki ključno vplivajo na učenčevo percepcijo zahtevnosti nalog z geometrijsko vsebino. Ugotavljala sem tudi, ali spol oziroma učna uspešnost statistično pomembno vplivata na točnost ocene zahtevnosti in na točnost ocene lastne uspešnosti reševanja naloge. Rezultati raziskave so pokazali, da učenci percipirajo geometrijsko nalogo kot zahtevno, če le-ta vsebuje algebrske komponente ali pa ulomke. Statistična obdelava podatkov pa je pokazala, da učno uspešnejši učenci statistično pomembno točneje ocenijo lastno uspešnost reševanja nalog kot učno šibkejši učenci. Natančnejši vpogled v učenčevo percipiranje zahtevnosti geometrijskih nalog sem pridobila z analizo intervjujev s posameznimi učenci.

    Item Type: Thesis (MSc thesis)
    Keywords: self-assessment, assessment, mathematics , geometrija
    Number of Pages: 117
    Language of Content: Slovenian
    Mentor / Comentors:
    Mentor / ComentorsIDFunction
    doc. dr. Zlatan MagajnaMentor
    Link to COBISS: https://plus.cobiss.si/opac7/bib/12320073
    Institution: University of Ljubljana
    Department: Faculty of Education
    Item ID: 5591
    Date Deposited: 18 Feb 2019 14:24
    Last Modified: 18 Feb 2019 14:24
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/5591

    Actions (login required)

    View Item