[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Uporaba računalnika pri učenju matematike v tretjem razredu osnovne šole

Barbara Letonja (2011) Uporaba računalnika pri učenju matematike v tretjem razredu osnovne šole. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (972Kb)

    Povzetek

    V diplomskem delu z naslovom Uporaba računalnika pri učenju matematike v tretjem razredu osnovne šole je avtorica združila teoretična spoznanja s področja uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) pri pouku oziroma v izobraževanju, motivacije pri pouku in ugotovitve praktičnega izvajanja v 3. razredu osnovne šole. V teoretičnem delu je opisana motivacija, predstavljena so motivacijska sredstva, informacijsko-komunikacijska tehnologija in pomembni vidiki le-te, avtorica se osredotoči predvsem na računalnik V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, v katero je bilo vključenih 75 učencev tretjih razredov devetletne osnovne šole Toneta Čufarja Jesenice. Rezultati so bili pridobljeni z anketnim vprašalnikom, ki so ga rešili učenci po končani uri, ki je potekala ob računalniku v računalniški učilnici. Z raziskavo je bilo dokazano, da vključevanje računalnika v pouk na učence vpliva pozitivno in s tem posredno tudi na matematiko. Ena pomembnejših ugotovitev je bila, da učenci pri pouku radi delajo z računalnikom in bi radi bili v računalniški učilnici večkrat. Poleg tega je bilo iz rezultatov razvidno, da večina učencev raje dela naloge z računalnikom kot pa brez njega. Ne smemo pa pozabiti, da moramo učencem zagotoviti učenje v konkretnem okolju in jim s tem omogočiti, da sami raziskujejo matematiko.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: izobraževalna in komunikacijska tehnologija (IKT), računalnik, motivacija, matematika
    Število strani: 71
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana Hodnik ČadežMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9081929)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 559
    Datum vnosa: 10 Jan 2012 12:05
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 16:05
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/559

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa