[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Priročnik za razvojno psihologijo v programu predšolska vzgoja

Marcela Batistič Zorec in Simona Prosen (2011) Priročnik za razvojno psihologijo v programu predšolska vzgoja. Priročnik. Pedagoška fakulteta , Ljubljana.

[img]
Predogled
PDF
Download (1281Kb)

    Povzetek

    Priročnik, namenjen študentom 1. letnika programa predšolska vzgoja, vsebuje navodila za vaje, integrirano prakso in seminarje ter strokovna besedila. Poleg splošnih navodil za seminarje in vaje, vsebuje tudi posamezna navodila za šest nalog, ki jih študentje opravijo v vrtcu v okviru integrirane prakse. Študent oz. študentka mora pred začetkom vaje in izvedbo praktične naloge na določeno temo prebrati ustrezno strokovno besedilo. Vaje in strokovna besedila obravnavajo naslednje teme: opazovanje otrok v vrtcu, agresivno vedênje, razvoj čustev, domišljijsko oz. simbolno igro, razvoj mišljenja (preizkus Piagetovih nalog) in moralni razvoj (Kohlbergova teorija). Zadnje strokovno besedilo na temo prikritega kurikula v vrtcu študentom služi kot izhodišče za pripravo seminarskih nalog.

    Tip vnosa: Monografija (Priročnik)
    Ključne besede: opazovanje otrok v vrtcu, agresivno vedênje, čustva, simbolna igra, razvoj mišljenja, moralni razvoj, prikriti kurikulum
    Število strani: 73
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    Oddelki: Oddelek za predšolsko vzgojo
    ID vnosa: 553
    Datum vnosa: 23 Dec 2011 09:00
    Zadnja sprememba: 23 Dec 2011 09:00
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/553

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa