[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Spoznavanje lastnosti živega ob gojenju živali, začasno prinešenih iz narave

Mojca Rebernak (2011) Spoznavanje lastnosti živega ob gojenju živali, začasno prinešenih iz narave. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (3967Kb)

    Povzetek

    Lastnosti živega se lahko otrok najbolj uspešno uči z vsakodnevnim gojenjem živali in rastlin. To je metoda, s katero otrok spoznava življenjske potrebe živih bitij ter življenjske procese, kot so razvoj, razmnoževanje, rast, prehranjevanje. Hkrati s tem spoznava tudi številne druge naravoslovne pojme in postopke, gojenje živali pa spodbuja napredek tudi na drugih razvojnih področjih. Živa bitja otroka tudi čustveno spodbudijo in motivirajo za učenje. V diplomski nalogi sem raziskovala, koliko se lahko predšolski otroci naučijo o lastnostih živih bitij ob gojenju živali. Za gojitev nisem izbrala ljubljenčkov, ki se pogosto gojijo v vrtcih (ribe, želve, hrčki …), pač pa sem dala poudarek gojenju organizmov, ki smo jih v vrtec začasno prinesli iz narave. V igralnici smo gojili mrest in opazovali razvoj žab, gojili smo gosenice in opazovali razvoj metulja in gojili mravlje. Za živali smo pripravili primerne gojilne posode, jih hranili, opazovali, beležili spremembe v njihovem razvoju in jih po določenem času vrnili nazaj v naravno okolje. V času gojitve so otroci pridobili izkušnje z živimi bitji. Razvili so si naravoslovne pojme in naravoslovno mišljenje. Primerjava rezultatov ustnega anketiranja otrok pred in po gojitvah je pokazala, da so otroci skozi dejavnosti pridobili naravoslovno znanje. Ugotovila pa sem tudi, da so ob gojitvah otroci oblikovali primeren odnos do živih bitij, ki smo jih prinesli iz narave in jih tja tudi vrnili.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: predšolski otrok, izkušenjsko učenje, začetno naravoslovje, živali, vivarij
    Število strani: 61
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    viš. pred. dr. Marjanca KosMentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9057865)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 545
    Datum vnosa: 16 Dec 2011 08:10
    Zadnja sprememba: 16 Dec 2011 08:10
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/545

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa