[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Vpliv vzgojiteljice na socialni razvoj otroka v dnevni rutini

Marjetka Perc (2011) Vpliv vzgojiteljice na socialni razvoj otroka v dnevni rutini. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Download (339Kb)

    Povzetek

    Diplomska naloga z naslovom Vpliv vzgojiteljice na socialnem razvoju otroka v dnevni rutini, poudarja ter opisuje vlogo vzgojiteljice pri vodenju dnevne rutine. Omenja tudi vpliv vzgojiteljice na socialni razvoj otroka skozi dnevno rutino. Raziskava je bila opravljena v ljubljanskih vrtcih in vrtcih v štajerski regiji. Cilj raziskave je bil primerjati vlogo vzgojiteljic v dnevni rutini in vpliv dejavnikov dnevne rutine na socialni razvoj otroka v mestnem in vaškem okolju. Metodologija temelji na deskriptivni raziskovalni in kavzalno-neeksperimentalni metodi. Vprašalnik sestavljajo vprašanja zaprtega in odprtega tipa. Iz raziskave je razvidno, da so vzgojiteljice iz vaškega ter mestnega okolja enotne v mnenju, da imajo velik vpliv na socialni razvoj otroka pri dnevni rutini. Za spodbujanja otrokovega socialnega razvoja v dnevni rutini, vzgojiteljice iz mestnega okolja najpogosteje uporabljajo igro, v vaškem pa najpogosteje uporabljajo pogovor. Za najpogostejši način, kako spodbuditi otroka k sodelovanju k dnevni rutini, so vzgojiteljice v mestnem okolju ter vaškem okolju navedle besedno spodbujanje ter zgled. Strinjajo se tudi, da jim pri izvajanju dnevne rutine največ težav predstavlja prehod iz ene dejavnosti na drugo.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomska naloga)
    Ključne besede: predšolska vzgoja, socialni razvoj, dnevna rutina, vloga vzgojitelja, konflikti, izobraževanje vzgojiteljic
    Število strani: 59
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana DevjakMentor
    asist. dr. Sanja BerčnikSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9057097)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 542
    Datum vnosa: 15 Dec 2011 11:35
    Zadnja sprememba: 12 Nov 2015 13:52
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/542

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa