[feed] pefprints@pef.uni-lj.si | [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0 |
English
Logo            
  Logo Prijava | Registracija
 
 

Sodelovanje med učitelji matematike in starši z vidika zagotavljanja boljše učne uspešnosti učencev

Danijela Sanja Berložnik (2011) Sodelovanje med učitelji matematike in starši z vidika zagotavljanja boljše učne uspešnosti učencev. Diplomsko delo.

[img]
Predogled
PDF
Download (947Kb)

    Povzetek

    Diplomsko delo predstavlja precej aktualno tematiko sodelovanja med učitelji in starši, še posebej je izpostavljeno sodelovanje med učitelji matematike in starši. Starši in šola so poleg vrstnikov najpomembnejši dejavnik v otrokovem razvoju, zato je pomembno, da se vlogi učiteljev in staršev v vzgojno-izobraževalnem procesu povezujeta in dopolnjujeta, še posebej pri predmetu, kot je matematika, ki velja za enega izmed težjih. V diplomskem delu je predstavljeno sodelovanje med učitelji in starši, od nalog in vlog učiteljev, ciljev šole, težav, ki nastajajo pri sodelovanju, do različnih oblik sodelovanja in odnosov med učitelji in starši. Še posebej sem se osredotočila na učitelje matematike in njihovo sodelovanje s starši. Glavni cilj empiričnega dela je bil raziskati sodelovanje med učitelji matematike in starši, ugotoviti, preko katerih oblik sodelujejo, kako pogosto, iz kakšnih razlogov in kakšen je odnos med njimi. Ugotovitve kažejo, da so najpogostejša oblika sodelovanja med učitelji matematike in starši govorilne ure in da njihovo sodelovanje temelji na partnerskem odnosu. Učitelji matematike pa se redkeje poslužujejo neformalnih oblik sodelovanja s starši.

    Tip vnosa: Delo ali doktorska disertacija (Diplomsko delo)
    Ključne besede: osnovna šola, matematika, učitelji matematike, starši, učenci, sodelovanje, oblike odnosov sodelovanja, formalno in neformalno sodelovanje
    Število strani: 79
    Jezik vsebine: Slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Mentor / SomentorjiIDFunkcija
    izr. prof. dr. Tatjana DevjakMentor
    doc. dr. Zlatan MagajnaSomentor
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50126&select=(ID=9056841)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Pedagoška fakulteta
    ID vnosa: 540
    Datum vnosa: 15 Dec 2011 09:19
    Zadnja sprememba: 15 Dec 2011 09:19
    URI: http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/540

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa